Szingliskedés

 2012.02.08. 22:41

Egész napos jókedv, estére bepunnyadás, aztán kis sírdogálás, hogy húú de hiányzik nekem a Tibi. Már este 7, áá én tutira nem megyek sehová életérzés. Pedighát.. péntek. Aztán felbukkan a szintén most jött ki a sírdogálásból barátnő: Mesi. 2 órányi nógatás után összeszedem magam. Hogy melyik buszmegállóban találkozunk, pontosan hánykor szintén 1 órát vesz igénybe. Segáz, nagynehezen beindul a gépezet. Még pont van hely a krimóban két srác mellett. Heló, sziasztok mizu. Amikor túlesünk a kezdeti feszengésen, bátorkodunk megkérdezni, hogy hááát ti mivel foglalkoztok? Erre az egyik: Traktoros vagyok. (akkor már érzem hogy nem ittam még eleget) - Hogy mondod? Traktoros? Hol vagy te Traktoros? Sertéstelepen...  Összenézünk Mesivel. Még mosolyogni se merek..  Tudom hogy annak orbitális röhögés lesz a vége. Nem, nem a sertéstelep miatt, hiszen a srácnak Velem ellenben legalább van rendes munkája. Csakhát tipikusan hova ülünk le?..

Beizzít egy rockbanda, zúzza a metált az emberek arcába. Na hát akkor így megbeszéljük Mesivel, hogy minden dalnál iszunk. El is fogy az üveg pezsgő fél órácska után. Ekkora már persze uralkodik a love, peace hangulat. Mesire csőstül jönnek a pasik, én meg megyek egy kört így feltérképezni a helyet. Nem rossz, nem rossz, látom hogy félszemmel van aki követi az utam, jó oké akkor már tudom nem nézek ki vészesen. Aztán odajön egy csávókám aztmondja: "Nekem már két menyasszonyom volt, azóta nem kezdeményeztem senkinél, na de most majd te!" Szépen leépítem: "Ne haragudj most ért véget egy komoly kapcsolatom, még nem állok készen ilyesmire." Pasi leállítva, általános protokoll belőve. Ezt még eljátszom vagy 3 kreténnel, meg ezekkel a tipikus szűzfiúkkal. Táncolás, piálkodás. Aztán kiszúrok valakit, aki éppen akkor szúr ki engem. Csudijó. Szemezgetés, elejtett szavak. Húú őő de.. húúú. De nagyon.. húúú.  Elkezdünk dumálni, negyedóra, félóra, óra. Aztán ő: "Kérdezhetek valamit?" (de király gondolom én, most elkéri a számom, megkérdezi van e pasim, szív dobog stb) Az idő lelassul, eltűnik mindenki körülöttünk.. És dobpergés. "- Dugunk?"  Arc lefagy, fancsali mosoly bevág, csalódottság a tetőfokán. Bazdmeg, az életemből elvettél egy órát világérzés. Otthagyom, hazamegy. Hát velem még ilyen sosem volt, itt tart a világ. Van mit bepótolnom szingliségből. Sok sok tánc, jé ott egy értelmes pasi, de az meg leszar. Jé itt egy kretén, azmeg nyomul. Szép az élet. Vagy ezek a dugósok jönnek, vagy ezek a nyomi szűzfiúk. Aztán megint összebarátkozom valakivel, aki már ütné a szintet de ő meg CSAK 2 fejjel alacsonyabb nálam. Hajnal 4 sikerül összekaparnom Mesit meg magamat hogy nekivágjunk a hazaútnak. Sok sok impulzus, első igazis szingliparti kipipálva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr844080048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása