"Randi"

 2012.02.29. 01:11

Hát talán a sors iróniája, de potom 2 óráig írtam a randis sztorimat, csak nektek, csak szeretetből, és yeahhh elszállt a gép.

A kezdeti sokkon kívül ami ért, mostmár azt tudom mondani hogy: basszameg a kibaszott blogírós lófasz.

 

 

Szóval úgydöntöttem most büntetek:

(amit sikerült ilyen 6 oldalba csodálatos, igényes munkával, költői eszközökkel összeilleszteni, láss csodát megírom röviden)

Találkozás.

elájulás.

Bor.

Székkel hátravágódás.

Szimpátia.

Kocsmai verekedés. 4 menet.

Mégtöbb bor

Kesztyű elhagyás.

- Hol a kurvaéletbevan?

-Várj majd én odaadom! (óde gáláns)

Kesztyű elzsákmányolás

Randi kikényszerítés

Bénázás.

Megbeszélés.

Lemondás. A szádból seggcsinálás

Újabb randi megbeszélés.

Megérkezés.

Feszengés.

Én még sose randiztam így

- Honnan jöttél? Kik a szüleid? Mit tanultál? Kiskutya? Kedvenc könyv? Nemkell pisilni? Iszunk valamit? Amúgy jól vagy? Biztos nem kell pisilni? Tényleg jól vagy? Ú tényleg hasonlítunk!

Piros foltok az arcomon

- Alkohol allergia vagy mi a fasz?!

- Hazataxi

-Nem keres

-Újabb találkozás

Bor

Bénázás

- Farsangra megyek és Batman leszek.

- Kell egy macskanő?

-Nem!

Mégtöbb bor.

Hazaút.

Lepattintás nem észrevevése + 1 pont

Hazafelé sms irogatás ittaskodva.

"Gábor!!! Tetszel!!!"  fasza iromány elküldése

Nincs válasz.

Másnapi szégyenérzet.

Anyukára gondolás, aki a fejünkbe verte sose te kezdeményezz egy pasinál.

Elküldős levél megkapása.

Földbe elsüllyedés

Segáz lesz ez jobbis

Blogbejegyzés tovaszáll az éterben +1 pont

Megírni ezt a szart + 2 pont

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr164222201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeryCoolTheHUN 2012.03.02. 12:39:53

Cool, Én is sokszor megjártam ezzel a technikai csodával, ezért mindig mentsd ki jegyzettömbbe, vagy eleve ott írd meg, majd beillesztés :))

Shaktii 2012.03.02. 13:42:37

Á még a tegnapi bejegyzésnél is hazárdíroztam! De frankó volt, All in! (apropó nem enged bemásolni, illetve kimásolni semmit a szerkesztős témából, úgyhogy azért nem önfeledtem hazárdírozom ám ;)

VeryCoolTheHUN 2012.03.05. 22:12:31

@Shaktii: aztat nem hiszem el ám :) Még így elküldve is másolható :)

Shaktii 2012.03.07. 10:25:05

Szerkesztve viszont nem :)
süti beállítások módosítása