Az italozásról

 2016.01.23. 08:25

Az elmúlt hónapokban nem nagyon írtam, mivel teljesen elhavaztam.

A karácsony minden percét kiélveztem, napokig ettem, aludtam, és olvastam. Sajnos még egy blogírás sem fért bele.

Voltam decemberben disznóvágáson is, amiről a legérdemibb sztorim az, hogy találtam házi cseresznye likőrt, és szépen bepusziltam belőle jópár pohárral. Ezután találtam egy üveg 6 puttyonyos aszút. Az ezután történtekre nem emlékszem.

Az utolsó emlékem, hogy rendkívül ésszerűnek tűnt minden helyiségben lefotózni az italt amit iszom.

diszno.jpg

Ettől csak az tűnt mégjobb ötletnek, hogy kimenjek a csirkeólba a 6 puttonyos aszúval, és ott iszogassak.

Szerintem én vagyok az egyetlen ember aki csirkeólban iszik 6 puttonyos aszút, és ezt úgy érzi meg is kell örökítenie.

Egy csoda volt másnap megnézni ezeket a képeket a telefonomban.

diszno2.jpg

Alapvetően ritkán iszom, akkor is csak pár pohár bort. Ennek ellenére viszonylag hamar képes vagyok hasonló marhaságokra.

Lányka koromban, valahol a tini lázadás környékén, valami vad metál buliból értem haza, amikor elmondhatatlan éhséget tapasztaltam. Akkor nagyon jó ötletnek tűnt aszpikos felvágottat vacsorázni kenyér nélkül. Természetesen az aszpikos felvágottal és az elfogyasztott piával lett végül tele a szobám, amitől kisebb pánikrohamot kaptam. Ugye muter nem tudhatja meg hogy telerókáztam a szobát. majd most megtudja...

Azon az estén a legjobb ötletnek tűnt felmosni a dolgokat bugyikkal és zoknikkal amit a szobámban találtam.

A zoknikat és bugyikat pedig kidobtam az ablakon, hogy semmilyen nyomot se hagyjak magam után.

Természetesen a bugyik és a zoknik felakadtak az ablakunk alatt ácsorgó fákra, így volt szerencsém 2 évszakon keresztül gyönyörködni a fákon lengedező fehérneműkön.

Egy pár évvel ezelőtt egy céges buli után taxival mentem haza, amikor hirtelen indíttatásból kértem a taxist, hogy álljunk be a Mc'drive-ba és hamburgerezzünk. A taxissal végigálltuk az autósort a mekiben, hogy vehessünk istentudjahány hambit. Természetesen a taxióra ketyegett. (elég erős anyagi kárt szenvedtem)

Szintén egy pár éve egy kisebb iszogatás után, borzasztóan jó ötletnek tűnt bemenni késő este a Lidl-be és venni egy cserepes virágot meg 2 kg mogyorót. (nem szeretem a mogyorót) Imádom a teljesen indokolatlan esti-ittas vásárlásokat.

Most december környékén pedig egy barátnőmnél teljesen diszkrét mézes sütögetést terveztünk, ami már eleve úgy kezdődött hogy: "Figyelj már! 4 üveg bor van itthon, elég lesz?!"

Szóval az lett a vége, hogy gasztronómiai ihletet kaptunk, és a mézesbe méz helyett 1 üveg bort öntöttünk. Elképesztő kulináris élmény volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr428303220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása