Kultúra tortúra

 2013.08.10. 20:00

- Te Ricsi! Kérnék egy nagy szívességet! Add már kölcsön egy napra a bicajod, mert nincs bérletem, elintéznivalóm meg ezer, szóval elhoznád nekem a keród?

- Hát nemtudom.

- Na lécci lécciiii kúúúrva melegvaaan!

- De akkor nekem gyalog kell hazajönnöm.

- Ricsi! Ez egy áldozat a kapcsolatunk oltárán. 

- Hát nemhiszem. 

- Egész délután mászkálok majd a városban ezer helyen, tényleg jól jönne a biciklid! Ígérem vissza viszem este!

- Nem szívesen gyalogolnék haza..

- Kéééérrrleeeek!

Pár óra múlva:

- Na jó, lásd kivel van dolgod. Elviszem a biciklit.

- Köszööönöööm! Kérhetek még egy szívességet?

- Nem.

- Lécccciiiiiiii

- Nem

- Megtennéd hogy megnézed magas-e az ülésed? Mert ha igen, le kellene csavarni, mert nem szeretem ha nem ér le a lábam.

- Mivan?

- Szeretem ha leér a lábam.

- Honnan?

- A bicikliről.

- Miközben tekersz?

- Nem. 

- Hanem?

- Mindegy. Csak nézd meg leér-e a lábad.

- Biztos leér.

- Nemtudok magas üléssel biciklizni, tudom gáz, de mindenképpen tekerd le az ülést ha hozod, mert anélkül nemtudok majd kerózni.

- Jó majd meglátjuk.

Fél óra múlva:

- Na megjöttél?

- Megmeg!

- Ó, itt a kis bicikli is!

- Igen, na jó lesz?

- Úristen!

- Mivan?

- Ez az ülés fenn van az egekben!

- Dehogy van! Gyere üljél fel rá!

- Dehogy ülök, leesek!

- Bolond vagy? Nem esel le! Na nézzed hogykell felülni rá!

- Nem nézem, mert nemtudok!

- Jajjj de nézzed már, tök egyszerű. Leszállni meg így szállsz le. 

- Ricsi... Én 27 éve másképpen biciklizek. 27 éve nemtudok magas üléssel biciklizni.

- Dehogynem tudsz, hát tiszta egyszerű, gyere próbáld meg.

- Ricsi. Mégegyszer mondom 27 éve nemtudok úgy biciklizni! Nem MOST fogom megtanulni a 40 fokban amikor sietnem kell, nem érted?

- De legalább próbáld már meg!

- Próbálja meg a franc, tekerd már le azt a kurva ülést, had menjek!

- Nem tekerem le amíg meg nem próbálod.

- Tudod miért nem szeretek úgy biciklizni ha nem ér le a lábam? TUDOD?

- Nem.

- Mert pofára esek baszki!!

- Nem esel, most mondom!

- Ne húzzál már fel!! A fene egye meg az égnek meredő vaginakongató ülésedet!

- Semmi baja sincs az ülésemnek!

- Na jólvan akkor megyek anélkül. 

- Figyelj már, van nálam csavarkulcs, letekerem neked az ülést, de előtte próóóbáld már meg!!

- Te szórakozol velem? Van nálad kurva csavarkulcs, és baszakodsz az ülés miatt?

- De mondmármeg bazdmeg mi a faszér' nem lehet ráülni és kipróbálni!

- Azér' bazdmeg mert félek hogy leesek!!! Elesek mint a kurvaélet, sose tudtam úgy biciklizni hogy nem ér le a lábam!!

- Ne nyomorékoskodjál már!

- Hagyjuk a picsába, már így is elkések! Vigyed a faszom biciklidet haza!

- Hááát nem fogok én neked könyörögniii!

- Hátt én se neked!!!

Útnak eredek, otthagyom.

Ricsi ordít utánam.

- Lecsavarozom neked a megbaszott ülést, csak álljál már meg akkor!

- Nem állok én meg, menjél hazafelé, vigyed a biciklid!!

- De most miért nem állsz meg??!!

- 2 órája kértem, hogy csavard le a gyík ülésedet, és mégis baszakszol velem!

- Hát te baszakodsz velem bazdmeg!

- Bazdmeg akkor te!!

- Hát bazdmeggg tee!!

8 órával később:

- Ricsi én sajnálom ha megbántottalak..

- Semmi baj.. Nem lettél rosszul a melegben?

- Nem, bár azért álmodoztam a vaginakongató ülésedről.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr65454725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása