My sweet Android

 2012.08.28. 16:59

Hihetetlen, de vettem okostelefont. 

Namost én rájöttem miért okos a telefon. Mert téged totál ledegradálnak egy idióta szintjére.

Persze hogy okosabb nálad a telefon, ha értelemszerűen nincsen használati útmutató a TETVES telefonhoz. 

Ami útmutatást pedig kapsz, az kb. abból áll, hogy egy lóhere agyi működésének megfelelő jótanácsot kapsz.

Lássuk csak:

- Ahol tilos a készüléket használni, kapcsolja ki azt. 

- Robbanásveszélyes környezetben kapcsolja ki a készüléket. 

- Tartsa szárazon a készüléket. 

- Ne használja a készüléket, poros, koszos környezetben.

- Ne tárolja a készüléket lejtős felületen MERT leeshet. 

- Ne tárolja a készüléket mágneses tér közelében.

- Ne ejtse le a készüléket, MERT a készülék megsérülhet. 

- Legyen körültekintő amikor villogó fénynek teszi ki magát. (MIVAN?)

- NE HARAPDÁLJA ÉS NE SZOPOGASSA A KÉSZÜLÉKET, VAGY AZ AKKUMULÁTORT. (Most tényleg van olyan aki szopogatja?.. ki kell próbálnom... Ez lehet valami telefonfétis lesz..)

- Amikor gyaloglás vagy egyéb mozgás közben használja a készüléket, legyen körültekintő.

- A készüléket ne fesse be, és ne kenje be ragasztóval.

Szóval ezeket a nagyvonalú utasításokat tartalmazza egy okostelefon útmutató füzete. Ezeket a debilségeket tudjad bevágva: ne ragasztózzá', ne szopkodjá', járjá' óvatosan, ne éljé' koszba', ne ejtsed le!

Elengedhetetlen információk ahhoz, hogy butább legyél mint egy okostelefon. 

UGYANIS ezeken az infókon kívül, semmi más sincs arról, hogyan is használj egy okostelefont.

Gondolom feltételezték, hogy úgy bújtam ki az anyaméhből, hogy az egyik kezemmel alkalmazást telepítettem, a másikkal meg e-mailt írtam.

Segáz, míg rá nem jön az ember mit-hogyan, nyugodtan szopkodhatja a telefont.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr434737305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JurijG 2012.08.28. 18:56:19

Jók a sztorik, kénytelen voltam regisztrálni, hogy tudassam, 3 óra alatt átolvastam az eddigi bejegyzéseket, régen találtam olyan szövegkörnyezetre, ami ennyire lekötne :) Csak így tovább :)

Shaktii 2012.08.29. 13:18:34

@JurijG: Nagyon szépen köszönöm! Törekszem írni még sokat, hogy további órákat lopkodhassak az életedből. :)
süti beállítások módosítása