Társat keresni 5.

 2014.05.06. 09:46

Nosza! Essünk neki újra!

 

„keresem érett megbízható társamat sokat csalódtam korom beliekben, ezért érett partnerem keresem.”

Kor: 27 éves
Keres: 68-99 éveset

(na ő biztosra megy)

 

„Nem is tudom mit keresek itt. Helyedben én messze elkerülném a netes párkeresést. Erősen kétlem hogy az Úr Isten itt ad társad neked és nekem...”

(akkor mit is keresel itt?)

 

„Sziasztok Nikinek hívnak, .. sztem elég egyenlőre ennyi ..”

(elég is. Köszi.)

 

„Számtalan szép ember él a világon, milliók, akikbe beleszerethetsz. De olyan, akinek a szája tökéletesen illik a tiedhez, csak egy létezik.Én őt keresem... :)”

(Az én számhoz, rengeteg szép ember szája illik.)

 

„Háztartásban mindent elvégzek..! Csak párom becsülje meg.!! Őszinte és normális nőnek tartom magam.. és ez fordítva is legyen így..!”

(Egy kis budipucolás? Jöhet?)

 

„Nyitott”

(Zárt.)

 

„sziasztok keresem az igazit akivel agy hullám hoszon tudnánk lenni.keresem a nagy ö met.hajam szine.változo vörös.szemem szine.zöldes kék.”

(Komment nélkül.)

 

„Kiábrándult, de mégis reménykedő, cinikus, ironikus és szarkasztikus, de alapvetően kedves, édesen esetlen, formásan kövér, szépen csúnya, furcsán igényes, szenvedélyesen közömbös.”

(Ettől a sok, személyiségében meghasadt nőtől agyvérzést kapok.)

 

„Keresem a társamat mint mindenki ezen a földön.”

(Paolo Coelho)

 

„Csak benéztem !”

(Hát ezt be.)

 

„Szeretek vásárolni, hobbim a rajz még és a növénytermesztés.”

(Egy jó kis növénytermesztés. Megkérdezhetem milyen növény? Üdvözlettel: Debreceni Rendőrkapitányság)

 

„Eladó vagyok egy butikban a belvárosban. Szőke vagyok, de nem vagyok buta, XD most is jelentkeztem egy újabb iskolába, érdekel a divattervezés. Keresek korban hozzám illő magas srácot kocsival.”

(Éljen! Már úgy vártam egy ilyet!)

 

„Kedves aranyos őszinte házias válófélben lévő 30 éves lány vagyok. Szeretném végre megtalalni a boldogságot a harmóniát egy Istenben hívő keresztény ember mellett.”

(Kérlek ne keress itt keresztény pasit, inkább mentsd meg az előzőt. Üdv: Isten)

 

„Kinőttem már a kalandokból, egy igazi kapcsolatra vágyom, egy igazi társra, de azért nem túl komolyra :)”

(Akkor most hogy is van ez?)

 

 

„Orulok hogy ramkattintottal, mert nekem is szimpatikus vagy az adatlapod alapjan.
Most kene nekem is irnom magamrol valamicsket, a fenti altalanossagokon kivul, olyasmit pl. hogy szeretek olvasni, kirandulni, zenet hallgatni. Na ehhez nincs tul nagy kedvem...”

(Az előrelátó.) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr476123869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása