InterJuh

 2012.09.29. 19:56

Találtam egy munkát, jelentkeztem is rá. A JóIsten is nekem szánta. 

Kicsíptem magam, odatettem magam, bementem, leültettek, vártam.

Megjelenik egy magas, nagypofájú gólem gyerek.

- Csá! Te is az állásinterjúra jöttél?

- Igen. (nadekurvajó hogy többen is be vagyunk hívva egy időben..)

- Hát én Gabi vagyok, eléggé esélyes hogy felvegyenek. 

- Aham..

- Dolgoztam már ilyen munkakörben 3 évet, szóval tapasztalat az van.

- Nem én interjúztatok, azt tudod?

- Tudom igen, csak gondoltam elmesélem. :) (HOGY SZARNÁL VASAT) 

Belép az interjúztatós nőci, meg két csávesz. 

- Ó Gabi! Te itt? Drága barátom... Csak nem hozzánk jelentkeztél? (MEKKORA VÉLETLEN)

- Ó dejó hogy ittvagy! Csak nem te interjúztatsz?

- Dede. Szuper hogy eljöttél, úgyis kéne már egy kis hímnemű vérfrissítés.

(Kéne a Gabika fasza mi?..)

Bejött még laza 9 jelentkező, mind a 9 verte a nyálát a kurvanagy semmire. Az én gyomrom a seggnyalástól, meg a smúzolástól 5ször kifordult a helyéből. Kezdtem már rég elfelejteni miért is jöttem ide.

Mosolyogni sem tudtam, csak meredtem előre. Legyünk már túl a csoportos legálmaszturbáción. 

Kiküldtek mindenkit, és egyenként beszólítottak.

Bementem nagy közönnyel, letudtam a kötelező köröket. (ja meg az állásról is lemondtam attól a perctől, hogy ez a makkmarci pöcsnélküli lúzer, seggnyalással úgyis megnyeri a faszok versenyét.)

Szóval kijöttem, elköszöntem a 9 "állásért baszok" senkiházitól, és nagy duzzogva hazajöttem. 

Kifelé menet azért lecsekkoltam ezeket a lánykákat és fiúkat. Egytől egyig fülig mosoly, belőtt frizkók, betanult önéletrajzok, egótól duzzadó, "sikeres vagyok" energiákat sugárzó, teperő köcsögök tömkelege. (Najó irigykedtem is, hogy másoknak ez így megy.)

Másnap tudtam, fel fognak hívni, és hallom a szokásos szöveget - Sajnáljuk de nem önt választottuk. 

Reggel csöngött a telóm. Fél percig meditáltam akarom e ezt megint hallani.

Mondom nem leszek gyenge, kemény vagyok, felveszem. 

- Igen tessék?

- Örömmel értesítjük, hogy Önt választottuk ki a jelentkezőink közül. Holnap bejönne hozzánk a szerződést aláírni?

HOGY A KURVAÉLETBE NE MENNÉK BE?

Gabikának üzenem: PUSZICSÓK

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr124810338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása