A 3 éves évforduló

 2015.09.26. 09:53

A 3 éves évfordulónkról csak annyit szeretnék elmondani, hogy kitaláltuk már hetekel ezelőtt, hogy menjünk el egy hangulatos kis budai vendéglőbe, ahol cigány zene is van.

Meló után rohantam a vendéglőhöz mint az állat, kicsíptem magam mint a kurvaisten.

Alex és én találkoztunk a vendéglő előtt, szerelmes bizsergéssel a szemünkben.

 

Aztán Alex óvatos mosollyal rám nézett, és azt mondta:

"Bocsi, de otthon hagytam a pénzem."

 

Nekem egy kanyi garasom sem volt, így a történet befejezését rátok bízom.

ideges_no_brudvik_org_980x480.jpg

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr927835178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása