Kaka eksön

 2013.05.04. 10:40

Muter lement reggel a boltba. Egy óra múlva visszajön nagy kikerekedett szemekkel. 

Áll az ajtómban sok szatyorral a kezében.

- Úristen Muter, mi történt?

- Hát nem fogod elhinni, de egy nő odaszart az ajtóba.

- Hogy mondod?

- Épp befordultam a sarkon, pár méterre voltam csak az ajtótól, erre megláttam hogy egy nő éppen ott gubbaszt és kakál az ajtó elé!

- És te mit csináltál?

- Hát én nemtudtam hogy nevessek, vagy sírjak, vagy hányjak. Csak álltam ott. 

- És a nő mit csinált?

- Hát elővett egy zsepit, kitörölte a seggét. Aztán lehúzta a szoknyáját és ment tovább. 

- Éssss oda az ajtó elé?..

- Oda hát, rá a küszöbre, fényes nappal!

- Lehet valamelyik szomszédnak küldte. Mindenki másképp dolgozza fel a haragot.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr675280458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása