Csak lazán

 2012.04.02. 19:14

Azt írta a mai horoszkóp (ami amúgy mindig megmondja a frankót) hogy:

"ma találkozik valakivel, akivel nagyon intenzív és mély kapcsolatra számíthat."

Na, többse kellett nekem, úgyis megyek egyetemre, most jól megismerkedek valakivel, akivel baromi mély meg intenzív leszek.

Kicsíptem magam mint a kurvaég, miniszoknya, magassarkú, csillogós arckrém meg minden lófasz. Haj beszárít, fülbevaló kiválasztva, dögös cucc felvéve. Jelzem, úgy kirittyentettem magam, hogy még buliba se öltözök fel így.

Nade egyszer élünk, a HOROSZKÓP IS MEGÍRTA, szóval toppon kell lenni, hátha jön valaki akivel nagyon elméllyülök.

Menjünk gyalog, nembaj hogy fúj a szél, be van borulva, és mindjárt esik. Én egy orkánban is végigcaklatok miniszoknyában, magassarkúban a városban. Gondoltam kicsit hatásvadász, de ha már fúj a szél, akkor van neki előnye, lobogtatom a hajam mint az állat, meg mosolygok mint aki megnyerte az ötöslottót. Végülis ma megismerkedek az intenzív emberemmel.

A hatás nem marad el, igazán szemet gyönyörködtető látvány vagyok, ugyanis az összes szembejövő pasas megbámul. Feltérképezik a virgácsokat rendesen, ettől persze mégjobban vigyorgok mint a vadalma. Jön egy 60-as nagyi.. Azis megbámul... Rendesen lecsekkolja a lábamat.

"Húú de kurvajó nő vagyok" életérzéssel bevonulok az egyetemre. Ahol NEM találkozok senkivel, aki intenzív vagy mély kapcsolatot óhajtana velem. Rá se ránts, a másfél órás agymosás után kibillegek az egyetemről, és Niki barátnőmmel nekivágunk egy kis plázázós örömködésnek. Mire felérünk a városba, a lábam bizonyos pontjait már nem éreztem a cipőmben, dehát... BÁRMIKOR jöhet az én emberem. 

Látom azért csekkolgat még egy két arc, kiváló.

Aztán...

Volt egy pillanat amikor megállt bennem az ütő..  Ugyanis észrevettem, hogy a fekete szoknyámon egy megbaszottnagy 5 cm átmérőjű FOGKRÉM FOLT díszeleg...

Namost, én nem szeretném túl magyarázni mire hasonlított...

És akkor leesett.. Azok a kurvajó virgácsok, amit még a 60 éves nyugger is megbámult, azok talán nemis olyan kurvajó virgácsok.. Csupán szemetgyönyörködtető a miniszoknyán egy kurvanagy élvezés nyoma.. (aminek persze semmi köze ilyesmihez, szűz vagyok meg ilyenek.) Nekem a világba senki nem hinné el, hogy "héé ez fogkrém.. csak képtelen vagyok a számban tartani.."

 

Több az annál, hogy a mély és intenzív kapcsolatom sem talált meg...  talán épp a foltot nézte a szoknyámon.. (mert volt ez olyan ütős, hogy még MŰHOLDRÓL IS LÁTNI LEHETETT)

A felismerésemet követte egy másik.. miszerint már járni se bírok, úgy fáj a lábam a kopogós cipellőmben. Szóval a járásom kezdett átalakulni, kicsit részegesre, botladozósra, aztán pedig ilyen "magam alá szartam" gyönyörűségre. 

Mire hazaértem lepergett előttem az életem vagy 5ször, illetve percenként eljátszottam a gondolattal, hogy lerúgom a lábamról ezt a szart a gecibe, és letépem a szoknyát magamról és felakasztom egy fára. De nem tettem.

Helyette eldöntöttem, egy jódarabig nem olvasom a horoszkópom.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr474357882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása