Erdei vadulás

 2012.10.24. 06:32

Egy átlagos, napozni és olvasni vágyós délután volt.

Kimentem a tóhoz, kinéztem a megfelelő helyet, és leheveredtem töltődni. 

Megint sikerült a legtökéletesebb helyre leülni ahhoz, hogy blogtémát találjak.

Tőlem pár méterre több, 60 és a halál közötti pasas napozott. Olyansfajta fiatalos amcsi nagypapák gyülekezete. Félmeztelenül, napszemcsiben, jópofán, lógatták bele a pélót az októberi napfénybe. Nem igazán zavartak, szeretem én a mindenféle embereket. 

bácsik123.JPG 

Természetesen akarva-akaratlanul elkaptam a beszélgetéseket. Többek között elkaptam egy baromi nagy távcsövet is amivel engem kémleltek.

Jól látok? Távcső?

- Ti látjátok ezt a Csibét itt?

- Hogyne látnám, hát majdnem szívrohamot kaptam!

- Na add már ide azt a távcsövet!

- Majd akkor adom, ha kipengeted érte az 5000-et! 

- Jajj ez a vacak 1000-et ér.

- Mutasd már a Csibét!

Itt elkezdtem imitálni az olvasást. A franc tud ellazulni, amikor 5 méterről távcsővel?! kémlel egy csapat kisnyugdíjas. 

- Nézzed már a bőrét, hát nem állt meg a ketyegőd tőle?

- Ú de szép bőre van, azannya, az úristen mindenit, hát nézd már meg te is Ferkó. 

- Hiába mondod, egy ezrest adok érte!

- Hát nézd, van egy mérlegem is! Lehozzam hogy megnézd?

- Na kíváncsi vagyok én, milyen mérleg az!

- Nagyon jó kis mérleg meglásd!

(Namondom ez akkora király kis esettanulmány lehet, hogy elkezdtem jegyzetelni)

- Te figyelj Csibe! (lép oda hozzám az egyik bácsi)

- Van nekem szőrtelen barackom, kérsz? (az arcán sunyi mosoly, de csupa szeretet)

- Hát ha tetszik adni, kérek.

A bicaja kosarából lazán előkap vagy 6 kg almát és barackot.

- Na ittvan édesangyalom. Vegyél almát is, barackot is. Amennyi jól esik. Tudod én nem ehetek, cukros vagyok, egyed csak.

- Hát ennyi gyümölcstől én is cukros leszek, szóval csak egyet kérek. Köszönöm szépen!

Elveszek egyet, de a bácsi belezúz a táskámba még vagy 6-ot.

Az egyik bácsi odaszól a kisnyugdíjas tömegből:

- Jó ember ez, ne féljél tőle! Egy baja van csak, hogy élve született!

- Pityu jól mondja! Józsi csak 10 évet ült börtönbe leszíjjazva, ne féljél tőle!

Mindenki kacag, mókázik. Én sem tudom elég komolyan venni őket, szóval én is nevetgélek velük. 

- Na hozod már Józsi azt a mérleget?

- Ó hagyjad már, biztos valami zsibogós szar!

- Szar az anyád, te marhafejű!

(Józsi biciklire pattan és elmegy a mérlegért. Ez már csak így megy. Mindenképp el kell seftelni a házat is. Simán hazamennek bármiért, amit rá lehet sózni a haverokra.)

- Hát neked hogy néz ki a kutyád?

- Ez? A Csöpi? Hát szépkutya! Mibajod vele?

- Hát ez egy genetikai hulladék!

- Hulladék a nejed meg te! Milyen áporodott szagod van te?

- Bármit is mondasz, ez a kutya egy genetikai hulladék!

Megjelenik még egy öreg bácsi, lassan már osztálytalálkozó gyanús.

- Eljöttél te golyófejű? De rég láttam a hülye fejedet!

(Itt már kb. folytak a könnyeim a nevetéstől)

- Hallottátok hogy Gyuri nyeregboltot fog nyitni? Van neki már vagy 5 nyerge! Leteszi őket a rekaméra egymás mellé. Néha átül egyikre, másikra. Néha a gyereket is ráteszi, nézheti róla a tv-t, had örüljön azis!

A nagy kacagásomban, hirtelen belémpukkan biciklivel a Józsi biciklivel. 

- Megjöttem!

Valami iszonyat erővel csapódott be, és landolt a földön.

- Erős ez a fék, hogy basszameg a kurvaélet!

- Nézzétek már a trógert hogy elesett!

Felkaparom barackos Józsit a földről. Vérzik a keze, elszakadt a nadrágja. 

- Nézzed már még a cukrom is felment! Na mindegy, itt a mérleg te anyaszomorító. 

- Mi a szar ez? Mérleg?

- Mérleg hát bómaxos!

Ezen a ponton, fogják magukat a bácsik, és egyenként ráállnak a mérlegre ott a tó mellett, és elkezdenek méritkőzni. 

- Jó szar a mérleged, 2000-et adok azért érte!

- Hagyjad már, meg ne vedd!

- Adok érte távcsövet is, úgy beszéljetek!

- Rátehetem a hulladék kutyát?

- Rátehetem a biciklit? 

- Rátehetem a Csibét?

(na így megy ez még félórán át.)

- Az unokámat műteni fogják fitymaszűkülettel!

- Aztamindenit! Szegény gyerek!

- Ó hagyjad! Nem lesz semmi baja! Levágják azt a kis bűrt, és majd odalökik a kutyáknak. 

- Tényleg?

- Tényleg hát! Az enyimet is odalökték!

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr534865815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JurijG 2012.10.24. 18:40:17

Ezen megint felsírtam :D
süti beállítások módosítása