Vezetek

 2016.06.19. 07:21

Mivel az elmúlt 4 évben rongyorsra utaztam magam a debrecen-budapest vonalon, és mivel a tesco bevásárlás cipekedése egy szavakkal elmondhatatlan fájdalom, így hosszú idő után úgy döntöttünk hogy autót veszünk.

Jogsim 13 éve van, de évek óta nem vezettem. Alex a karja miatt csak automata autót vezethet, én viszont automatát még sosem vezettem. Illetve Budapesten sem vezettem még soha.

Itt Budapesten sok furcsa állatfaj létezik, főleg a volán mögött, így a fenti opciókat figyelembe véve elég nagy kihívással kell szembe nézzünk.

Találtunk egy autósiskolát akik a jogsi utáni élethez adnak gyakorlatot, úgyhogy beneveztünk egy jópár órára.

Az oktatónk Zozó igazán jó arc, nem az a labilis kiabálós oktató típus. Inkább a faszságokat összebeszélős igazán jófej típus. Zozó rácáfol, hogy minden autós oktató idegbeteg.

Zozónak sajátos tanítási stílusa van.

A legfontosabb dolgok amiket tőle tanultam:

- Először fék, aztán kormányzás és csak aztán visítás.

- Az út nem rossz hanem fos.

- A legfontosabb táblák neve: mackósajt és sebtapasz.

 

Vezettem már zsúfolt kis pesti utcákon, meg 15 sávos besza-behu forgalomban.

Királyság.

Még nem öltem meg senkit.

 901ade7e-9c8c-4724-ac25-6c4950cb5026.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr208821912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása