Fül-orr-gége 2

 2012.12.04. 09:40

Szóval a fülcsepp nem használt..

Hogy is használt volna, hiszen egy másodrangú valami volt. (mai napig siratom az 1600Ft-ot amit rávertem...)

A fülemben az ominózus eset után, továbbra is új életek sarjadtak. Szinte láttam lelki szemeim előtt, ahogy lassan már kinő a fülemből egy bokor, vagy egy fa. Körülbelül érzésileg is olyan volt.

Már totálba elképzeltem, ahogy a penész átrágja a dobhártyám, eljut az agyamba, és végül kinő belőlem egy Alien. 

Szóval elkezdtem bekaksizni, milesz most ezután.

Szétkönyörögtem az agyam melóhelyen:

- Léccci lécci vállald el helyettem, had menjek el orvoshoz!

(látod innen tudod hogy abszolut felnőttél.. Régen ha szabadidőt akartál, ellógtál, leszartad, és mentél bandázni, bulizni, aludtál délig. Ja meg amúgy csak szabadidő volt, szóval lógni sem kellett.)

Nagy kétségbeesve berontok az épületbe. Elkapom az infópultost. 

- A Doktor Urat keresem, ittvan?

- Hát éppen ittvan...

(na ezt meg mi lelte?) 

- 3-ig van rendelés igaz?

- Hát éppen igen... De tudja az orvos is ember.. 

- Ezzel mit akar mondani?

- Hogy lassan fél 3.. Az orvosnak is haza kell menni egyszer..

(NA NESZIVASS BAZDMEG MERT KITÉPEM A SZIVED)

- Ha 3-ig van rendelés akkor gondolom ittlesz 3-ig az orvos, nem?

- Hát már fél 3 körül el szokott menni. 

- Hát az nagyszerű..

- Kérem ne sajnálja tőle, hát orvos, a munkának is vége egyszer..

- Akkor csak azt magyarázza meg, miért van kiírva hogy 3-ig rendelés? Írja ki hogy fél 3-ig rendelés, és nem jövök el a munkából FELESLEGESEN. Mert a Doktor Úrral ellentétben én szerettem volna ma dolgozni addig amíg lehet. Mert én egy pályakezdő magyar 2 diplomás ember vagyok! Az tudja mit jelent? Egy rakás kalap szart!.. 

Szóval úgydöntöttem megkeresem a drága Doktor Urat.. Hédereltem egy órát, vártam az osztályon, az ambulancián, a szobája előtt. De köddé vált.

A fülemből pedig kinőtt egy fa.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr304932030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása