Gyrosos Sanyi

 2012.05.01. 18:48

Valamelyik illuminált este betértem a Gyrosos Sanyihoz. (ha nemtudod kiaz, olvassál vissza)

A Gyrosos Sanyi óriási arc, kifejezetten kétségbeesett éhezőkre, és esti alkoholistákra van specializálódva. Gyakorlatilag minden tette életet ment. Az enyémet is megmentette már fenséges mennyei táplálékával. Én meg megígértem, marketingelem a boltot. Szóval nyomatom éjjel-nappal mindenkinek (de főleg bulik után)

MENJÉL A GYROSOS SANYIHOZ MER' AZ JÓ!

És láss csodát. Betértem hozzá olyan hajnali nemtudomhánykor:

- Hééé Sanyi! Dejó hogy még ittvagy!

Sanyi tényleg baromijófej meg is kérdezi hogyvagyok.

- Hát Sanyikám nagyonjól! Képzeld marketingelem a boltod!

- Komolyan?

- Igen!

- Hogyan?

- Hát írok blogot, tök sokan olvassák, szóval írtam rólad is!

- Na, az tökjó!

- Ugye hogy ugye?

- Na akkor csináljunk bizniszt. Aki bejön a boltba és a blogodra hivatkozik, az kap ingyen üditőt, kaulát, bármit amit iszogatna a gyros vagy fornetti mellé (mer' az is van)

- Úúú Sanyi ez nagyonjó! Itassuk az olvasóim!

- Te meg cserébe dobhatsz itt néha egy gyrost ingyen, na mit szólsz?

 

Szóval így történt, hogy megfogant első blogos hivatalos marketing fogásom.

Sanyika nagyon jó arc, ha szomorú vagy, szívesen beszélget veled órákig, ápolja a lelked, sőt mesél a sajátjáról is, ha kérdezed. (ajánlom kérdezzed)

Szóval most jön a reklám:

Debrecenben a Gambrinusz köz mellett, (Piac u. 30) van a gyrosos-fornettis Sanyi! Menjél oda enni, és mondjad neki: namajdmost.blog.hu-n olvastál nagyszerűségéről és igényt tartasz az ingyen bambira.

Tudod miért jó ez még?.. Mert ha én bemegyek buli után a Sanyihoz ingyen kajálni, (mer te ingyen ittál nála)  akkor azt tuti megírom ide, és lehet örömködni, hogy éhes sem maradtam, meg sztori is van...

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr304475745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása