Pasis sztorik (part 2)

 2012.02.12. 15:13

Vannak ezek a sukárcsávók. Virít a fux, kisújjon gyűrű, bazinagy óra, és susogós bemcsifelső. (mert az kell, mert az meleg, mert az susog)

Éppen az Évi nevű barátnőmet fűzögeti, nem is értem, hogy keveredett az asztalunkhoz. Látom nyomatja itt a sukervakert jó magas lóról. Szeretem az ilyen nagyonkemény csávókákat fél mondattal kenterbe verni. Muszáj volt megszakítanom az udvarlást, és kontaktolni az úriemberrel.

- Hellószia! Téged hogy hívnak?

- Norbert vagyok!

- Ó szia Béla.  (megrökönyödik, hogy még poén szinten is meg merem ezt játszani a báróúrral)

- Béla neked mi a horoszkópod?

- Kos vagyok.

- Á Béla az nagyon szar. Most mit kezdjek veled? (Béla másodpercek alatt átéli a világok harcát)

- Neked mi a horoszkópod?

- Bika vagyok Béla, mimás?

- És ahhoz mi illik? (Béla átmegy csicskába)

- Ahhoz kérlek a skorpió, vagy a vízöntő.

- Akkor skorpió vagyok. (Ó.. Béla.. Valójában azt hittem nagyobb kihívás leszel, vagy legalább 10 perc után lefejelsz, de semmi.)

- Te Béla, neked mi a munkád? Olyan maffiózó típusnak tűnsz..

- Á nem vagyok maffiózó (szintén először lefagy, aztán a cinkos mosoly befigyel)

- Akkor mivel is foglalkozol?

- Pénzzel. (annyiraaa fondorlatooos)

- Asszonyod van-e?

- Nincsen asszonyom. Egyedül vagyok. (hirtelen annyira megsajnáltam, hogy majdnem elhittem. Tipikusan az a csávó volt, aki futtat vagy 3 lányt, kettőt szeret, van neki felesége, két gyereke a zaciban, ja és az Évikének is udvarol.. ja meg hogy nekem is akkormár.. Miértne?)

 

Szép is ez. Örültem Béla.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr744096781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása