Orvosnál

 2012.07.05. 23:33

Gondolom nem idegen senkinek:

- Á dehogy vagyok beteg, csak kicsit szarul érzem magam

- Köhögök eléggé, de nem vészes!

- Nem kell gyógyszer elmúlik!

- Biztos az idő miatt van!

- Okés, majd elmegyek orvoshoz ha nem javul.

- Jó jó, majd elmegyek

stb stb..

Na így jutottam odáig, hogy 3 hétnyi szenvedés után feladtam a küzdelmet önmagammal. Jó beismertem. Orvos kell. 

Nekiindultam a forró 40 fokos aszfalton, hogy most jól kivizsgáltatom magam, merthát azzal ébredni hogy leszakad a fél arcod, nem egy életbiztosítás. El is döntöttem nem kell már tartós tej. 

Várok a rendelőben. Tök üres. 

Aztán megjelenik egy 8 év körüli kiskrapek. Gondoltam míg várok kontaktolok vele kicsit, hátha ezek lesznek az utolsó mondataim. 

- Szia!

- Csókolom! (yeah...)

- Hogy vagy?

- Várom a papámat.

- Bent van?

- Igen. (abban a percben megüti a fülem valami kibaszottnagy lónyerítés. Hát igen. A papa keménybe fűzögeti meg flörtölgeti a dokinénit.)

- Beteg a papád?

- Igen eléggé. (azt hallom..)

Eltelt laza fél óra, de a papa csak mesélte a mocskosabbnál mocskosabb "dugós-baszós" poénjait dokinéninek. Természetesen az egész klinika hallotta, a kongó üres rendelő meg tolt neki olyan 5.1-es hangot, hogy már én kezdtem szégyellni magam. 

- Na és mi az a sok karszalag a kezeden, csak nem fesztiváloztál? (übernagypoén egy 8évesnek) 

- Mitcsináltam?

- Á mindegy, mik azok a szalagok a kezeden?

- Jaaa!! A fürdőből vannak! Minden nap a fürdőbe járok!

- Dejó neked!

- Mindig a fürdőben vagyok, ma is ott voltam.

- Látszik is, jó barna vagy.

- Én mindig a fürdőben vagyok. Csak télen nem. 

Elmosolyodok. Hihetetlen, de nyílik az ajtó. Kilép a papa. (elfogyhattak a büdösmocskos poénjai) A papa szerintem Woodstockból menekült, már csak egy gitár hiányzott volna a nyakából.

Bemegyek leülök. A papa által varázsolt mosoly másodpercek alatt leolvad dokinéni arcáról. 

- Tessék, miben segíthetek?

- Azthiszem beteg vagyok.

- Mi fáj? (hát őszintén szólva a szívem, de nem éppen emiatt jöttem. Báár ha tudna javasolni egy jó pszichológust megköszönném)

- A torkom

- Mióta?

- 3 hete

- És csak most jött?

- Hááááát igen.

- Köhög?

- Igen eléggé. (ha te azt tudnád.. nemtudnál mellettem aludni egy fél órát sem)

- Láza volt?

- Nem.

- Valami más panasz?

- Hát 5 napja már náthás is vagyok. 

- És csak most jött??

- Hááát igen.

- Valami más panasz?

- Pár napja fáj a fejem is.

- Éss csak mooost jött??

- Hááááát igeeeeen. (alááázz kérlek, aláázz még)

- Van még valami más is?

- Hát ma reggel óta fáj az arcom.

- Az arca?

- Igen.

- Hogyhogy csak most jött?

- Khm. Bizottsági üléseim voltak a parlamentben. 

- Igen?

- Nem. 

- Ööö szóval az arca. Hol fáj?

- Itt meg itt, meg itt, meg itt. 

- Hát el kellett volna jönnie hamarabb. (fejezzzzd mááár bee)

- Begyulladt itt sokminden. Lerakódott az arcüregben sok dolog.  (milyen szépen mondja: DOLOG)

- Hát akkor felírom ezt meg ezt. 

- Megkérdezhetem pontosan mi bajom van?

- Azt még nem tudnám megmondani. (éljen!)

- Mikor fog elmúlni?

- Hát ez majd kiderül.  (ÉLJEN!)

- És az arcomnak a hideg vagy a meleg jó? Mitől kíméljem?

- Ne csináljon vele semmit. (ÉÉÉÉLJEEEN)

- Talán ha javasolhatom semmiképp se használjon most klímát, ventillátort, és ne tegye ki magát szélnek. 

- Rendben. (Nem is értem, ezekre miért lenne szükségem nyár közepén. De oké, semmifajta hűtési technikával nem próbálkozom, pácolódom betegen tovább.)

Kiváltom a gyógyszert, hazaérek. Muter toporog az ajtóban. 

- Na mivolt? Mibajod?

- Nemtudom. 

- Hogyhogy nemtudod?

- Hát nemnagyon derült ki. 

- Írt fel gyógyszert?

- Írt.

- És mire? A torkodra is, arcodra is?

- Valamelyikre mindenképp.

- Míg orvosnál voltál elmentem a patikába. Vettem neked Normaflore-t.

- Az még mindig bélflórára van.. 

- Igen. Meglátod milyen jót fog tenni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr574632077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása