Fül-orr-gége 3

 2012.12.13. 08:31

Szóval nem jutottam el dokihoz a hótbeteg fülemmel, így indultunk nyaralgatni télen. 

A Tátrás buli nem jött össze (hála az égnek) helyette választhattam helyet bárhol Magyarországon ahová elmennék. Összecsuktam a kis kezemet és megköszöntem a JóIstenkének, hogy nekem mekkora ÁSZ csávóm van, hogy elvisz nyaralgatni.

Próbáltam nagyon ügyesen választani, alaposan ügyelve arra, hogy ne legyenek a környéken hegyek, amiket letúrázhat az Alex. 

Menjünk Tihanyba.

Vágod.. Decemberben a Balatonra. Én kérlek tudok választani.

Hát nagyon hamar kiderült, hogy Tihannyal is mellé lőttem, hiszen egy barominagy dombon(hegyen) van. Nincs egydarab egyenes utca sem, szóval lehetett bőven popsira és combokra gyúrni. 

Fel.. le.. Fel.. Le..

Gondolhattam, hogy nem úszom meg.

Aztán az utolsó estén történt valami máig feldolgozatlan trauma velünk.

Tudod olyan "csorog a nyálacskád úgy alszol" jelenet volt, amikoris valami iszonyat szarérzésre keltem fel.

(valjuk be, életem legszarabb élménye jött velem szembe.)

Láthatatlan lábak és kezek rugdosták jobbra-balra a fejemet, iszonyatos szédülés.

MI A GECI EZ ÚRISTEN??! - érzés.

Szóval lazán felültem ordítva az ágyban, és üvöltöztem hogy:

ÚRISTEN, ÚRISTEN ,ALEX, ALEX, HOZZ VIZET!!

Alex persze összeszarta magát mint a kurvaég, mert azthitte, ez itt az ördögűző megvalósulása.

Ugye ő csak annyit érzékelt, hogy ordítok mint az állat hajnal 2-kor.

1 órán át tartott az agonizálás, fogalmam sem volt mi történik a fejemben. 

1 óra után feladtam és összehánytam mindent.. Alexet is...

(hogy mit ne tegyél a kapcsolat elején a pasiddal - rovatunk következik)

Ez az ördögűzős apokalipszis még folytatódott hajnal 5 kor is, amikor már annyira megijedtünk, hogy a szállásadónk ajtaján dörömbölt Alex, hogy MÁRAZONNAL HÍVJÁL ORVOST, MERT A CSAJOM VAGY SZARUL VAN, VAGY MEGSZÁLLTA AZ ÖRDÖG!

- Hát itt nincsen orvos.

- Mi az hogy nincs?

- Legközelebb Balatonfüreden van..

Ez az a mondat, amit sosem akarsz hallani, ha baromi szarul vagy. 

Pici vagy, sebezhető, kiszolgáltatott, és kurvára megijedtél, mert amit érzel, arról fogalmad sincs hogy micsoda..

Szállásadóbácsi elvitt minket Balatonfüredre hajnalban. Mondanom sem kell, hogy a rosszullét - hányás kombó nem kompatibilis az autóval..

Bementünk az ügyeletre. (a kibaszott Isten hátamögött)

Orvos néni közölte, hogy:  

- hú hát maga tényleg rosszul van. 

 ..á dehogy, csak hobbiból játszom el a sátánt..

Adott kúpot.. 

KÚPOT

Hát most ezt felkéne dugni a fenekembe, mert bármit adna, úgyis kihányom.

Nincs örömtelibb élmény, mint a világvégén, egy kurva ügyeleti wc-ben, kúpokat dugdosni a fenekedbe, miközben annyira szédülsz, hogy nemvagy benne biztos, hogy a kúp valóban jó helyre kerül. 

Szóval ettől nagyobb megtörtségben nem láthatott volna Alex a kapcsolatunk elején.

Leszedáltak mindenfajta gyógyszerrel, és átutaztuk a kurva országot, hogy hazaérjünk. 

Reggel 7-től, késő estig utaztunk. Mire hazaértem, azt sem tudtam melyik világon vagyok.

Szerintem Alex sem.

Éreztem, hogy nagy vízválasztó lesz ez a kapcsolatunkban. Ilyen mocsok formában még férfi nem látott.

Hazaérek, muter fogad:

- Hát te hogy nézel ki?

- Nagyon szarul vagyok

- Adjak egy normaflore-t?

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr84948680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása