Akció a tüdőgondozóban

 2012.07.25. 01:54

..Persze nem múlt el a köhögés, meg a takonykór, be is fostam rendesen, húzás vissza a dokihoz.

Dokinéni nagy szomorú szemekkel aszondja nekem, ő beutalna a tüdőgondozóba. 

..hát ha nincs ötleted.. utaljál be.

Így asszociatíve nem spanom a tüdőgondozó.

Sosem voltam még ott, nemis nagyon vágom mi keresnivalóm van arra, de hát a dokinéni vágatja mi a jó nekem. Szerinte a tüdőgondozó.

Na most erről első nekifutásra, baromi beteg, leépült, MEG FOGOK HALNI életérzés ugrik be elsőre, szóval megindult a félelem és rettegés Debrecenben. (akár mondhatnám: A Pápa megkezdheti az aggódást.)

Szóval összekapartam magam halotti hamvaimból, még utoljára benézek azé' a tüdőgondozóba, hogy felírják a halálos ítéletet. (persze ez baromira nem poén, nehogy azt higgyed jól szórakoztam)

Kezem lábam már az előző nap remegett, próbáltam megpedzegetni a barátnőknek hogy hááát eléggé félek (kkkíísérjél már el vazze) de valahogy nem jött össze az osztálykirándulás. 

A Tomigyerek aszondja nekem:

- Figyelj, veszek ki szabit.. elkísérlek..

Számomra oly hihetetlen, hogy élnek még ilyen hímek a világban, hogy eszembe is jutott nem most kéne meghalni. 

- Á hagyjad megyek egyedül

A tüdőklinika bejáratánál, illetve minden falon, budiban, széken, ajtón, óriási betűkkel közlik: itt aztán nem lehet dohányozni. 

Pedig hát a sors iróniája.. ha van hely ahol az ember az idegtől gecire rágyújtana, az a tüdőgondozó.

Ülök a váróban, gyomorideg befigyel. Leül velem szemben egy (á nemroma) hölgy.

- Te figyeljé má' mikor lehet itt bemenni?

- Majd szólítanak. Persze ha van időpontod

- Ó nemondjadmá' hogy időpont kell

- De kell, meg beutaló is

- Beutaló?

- Az.

- Hová?

- Á semmi, hagyjuk.

- Akkor figyeljé' bemegyek előtted jó? Majd beszélek az orvossal mer olyan szarul vagyok, te addig megvársz.

- Ööööö 

- Hát nézd, én egy órája ülök itt, de tudodmit? Menjél be.

- Ó de kedves vagy, az Isten áldjon meg, de jó ember vagy! 

- Köszi

- Osztán te mér vagy itt?

- Beteg vagyok. (hátigen.)

- Ú az durva, énis beteg vagyok. Neked assszmád van, vagy mid?

- Még nem derült ki.

- Hát nekem amióta vót ez a betegség januárba, azóta én nem találom a helyemet. Hót szarul vagyok, fáj minden.

- Mi volt a baj?

- Hát tudod elkaptam ezt a H1N1-et

- Mennem kell!

Nahát zajlik az élet a tüdőgondozóba!

Hédereltem vagy 20 percet míg a csaj betulakodott elém, aztán szépen elküldték a faszba, hogy lőjjön már egy beutalót valahonnan. 

Végre sorra kerülök, bemegyek.

Orvosbá vár.

- Hát kisasszony magának egy elhúzódó hörghurutja van.

- Ó értem. (EZAZ EZAZ, ÉLETBEN MARADOK)

- A röntgen is rendben?

- Igen kisasszony, az is rendben. (JEJJEJJEEEJEJEJEEEE)

- Milyen gyógyszereket szed most?

- Hát ezt az antibiotikumot, illetve a fogamzásgátlómat.

- Értem. Ugye tudja kisasszony, hogy az antibiotikum semlegesíti a fogamzásgátlóját?!

   ....

- BASZKI 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr1004676336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása