Egy átlagos este

 2012.03.15. 01:26

- Hát, én de nagyon rosszul vagyok, menjünk már le Katikám iszogatni.

Általában mindig így kezdődik, ma sem volt ez másképp. Pörgök mint a vadőrült, hogy majd biztos jólesz stb stb. Már akkor éreztem, hogy Kata őszinte szánalomból tart velem, nincs ezzel baj, figyelmen kívül hagyjuk.

Tekergünk az asztalok között, csórizva egy kis helyért, persze csak a Bocsi foglalt-at kapjuk. Hát így félóra után valaki megszán minket, kapunk 15 cm helyet kettőnknek, nemgáz örülünk.

Jön valami béna-csávó-páros, szórakoztat minket egy ideig, amikoris Kata bemondja az unalmast fél óra elteltével.. Fáradt stb, hazamenne, én meg tökre megértem, van az a piamennyiség ami miatt szivesen maradok.

Szórakoztat tovább a páros, közben az életemről lejövök vagy háromszor.

Bor. Bor. Mégtöbb bor.

Mesi üzen, nemsokára lejön.. Végre, felmentősereg. (nincs is jobb, ha az ember barátnői hasonló bioritmusban tengetik a péntek estéiket)

Bor, Bor. Mégtöbb bor.

Társaságilag történt némi váltás, de így a részletekben kezdtem elveszni, úgyhogy pótoltam mégtöbb alkohollal.

Rég volt már ilyen, magam sem értem, de egészen szédülősre kezdtem emelni az átlagos alkoholmennyiséget.

..majdcsak jön Mesi, majdcsak jön egy ismerős, nemlesz semmi gond..

De aztán lesz gond.. nemis kicsi.

Húbaaazdmeg ennem kéne, rókamóka lesz a vége..

..egészen kezdem diáklányosan érezni magam, mint az ősidőkben, amikor a barátok fogják a hajad.

Felpattanok és átvágok a tömegen, már épp felérnék a lépcsőn, amikoris meglátom Mesit.

Üvölt nekem messziről:

- Csákó anya!!!

- Jajj Mesi mennem kell!!

- Hova a faszba mész??

- Enni bazdmeg, ENNI!!

- Hovááá?? - hangzik kórusban, a körülöttem lévő embertömegből. (igen, kicsit groteszk így hajnal 1-kor egy szórakozóhely közepén)

(jó, hát már úgyis lemondtam a szőke herceg ma esti látogatásáról)

Otthagyok mindent. A minusz 5 fokban nekivágok egy zakóban a városnak. Merthogyénmost márazonnal enni fogok.

Találok is valami lepra gyrosost.

Bevágódok.

 

- Hellóóósziaaaa!! Kéééne valami kaja, mer' be vagyok nyomva, de baromi gyorsan!!?

- Akkor egy gyros kell neked.

- Nekem ilyen pufit adjál!! Vagy lufit vagy bucit, vagy mi a fasz', tudod ami felszívja az alkoholt!!

- A hús az jó zsíros, az majd segít rajtad. (na ide se jövök ha józan leszek...)

- És az jólesz nekem? Biztos nem adnál inkább bucit hambit, zsömlét, kiflit, vagy kenyeret vagy ADJÁL MÁR VALAMIT!

Elém tesz egy ilyen atomlucskos-csöpögős nemistudom micsodát. A 90%-a zöldség, nemis értem.. Visszamegyek.

- Téged hogy is hívnak?

- Sanyi vagyok.

- Na Sanyikám! Én most kurv' nagy szarba' vagyok, adjál már nekem rendes ételt mer ez a sok lucskos zöldség nem kompatibilis az általam elfogyasztott alkohol mennyiséggel!!!

- Megoldjuk. Akkor kérsz plusz sajtot?

- Igen bazdmeg Sanyi, adjál plusz sajtot, csak legyen már valami szilárd!!?

Leülök, eszek.

Aztán mivel nagyon nehezen csúszott ez a kajának nevezett valami, gondoltam míg jobban nem leszek, múlatom az időt.

- Te Sanyi!!! Meséljek az életemről?

- Meséljél.

(Sose értettem miért jó az, amikor a filmekben leül a csávókám a pulthoz egy pohár wiszkivel, és elmeséli az életét egy idegennek. Na mostmár tudom.)

Aztán jöttek ilyen szintén spicces idegenek kajálgatni, leültek mellém. Hallgatták az életem történetét, aztán kérdezgettem énis őket.

- Csőőő! Te eszel?!

- Igen, eszek.

- Az fasza nagyon!

- És mit kell rólad tudni?

- Kamionos vagyok.

- Úúúú az nagyon jó!! Én nem!

- Ja.. aha..

- És hogy-hogy itt eszegetsz velem kamionos úr?

- Most jövök egy "kamionosok és kurvák buliból" (WTF??!!)

- És te igazi kamionos vagy??

- Igen.

- Aztán nem unalmas kamionosnak lenni kamionosként egy kamionosok és kurvák bulin??

- Nem.

- Sanyikám!! Úgy innék kólát!! Ihatok?

- Igyál.

- Meghívsz??

- Meg. (és láss csodát, a tulajSanyi ad nekem ingyenkólát)

Kb. eltölthettem itt vagy másfél órát, el is szomorodtam hogy kezdek józanodni. Pedig nincs is jobb, mint a péntek estédet tökegyedül ittaskodva egy gyrososnál eltölteni.

Könnyes búcsút vettem Sanyitól, akinek persze megigértem hogy marketingelni fogom a bótot.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr584317539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása