Rajongó

 2012.03.11. 23:36

Ahogy irogattam a blogot, észrevettem van nekem egy kommentelőm. Irogat szépeket meg okosakat, figyelemmel kíséri csodálatos életem. Nahát ezt gyorsan elkell mondani 120ezer barátnőnek.

- Képzeljétek híres vagyok, van egy srác aki irogat nekem. Kedves meg aranyos meg minden. Igazi rajongó!!

- Úde klafa, de jó neked, vajon ki lehet az?!

Soknapos tűnődés. Örülgetés.

Aztán mondom csak elkapom a gyerek grabancát, lecsekkoljuk ki ő. Hátha - tudjátok-  az a fehérlovas szépköltemény. 

Hát így eljátszom kétmillió ismerőssel:

- Te figy nemtudod kilehet?

 

aztán másik kétmillióval...

 

Aztán majdnem feladva a reményt:

- Te Kataaaa! Izééé képzeld! Már tökrég kommentelget nekem a blogba egy kedves srác, nemtudod kilehet?

- Te bazdmeg, ez a Zsigu.

- A haverunk?

- Az

- Dekurvajó...

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr754310693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeryCoolTheHUN 2012.03.12. 00:02:54

Ez tetszik a legjobban .-)

Shaktii 2012.03.14. 00:33:07

@VeryCoolTheHUN: Mint főszereplő, nemis csodálom ;)
süti beállítások módosítása