Kényszer

 2012.10.25. 22:08

Tudod mindenkinek megvannak a maga kattanásai-szokásai, mindenki másra pörög be.

Én ráccuppantam régebben erre a szájöblögetős szarságra. Csupa tisztaság, olyan lesz a protkód mint Edwardnak a Twilightból. Fogmosás után jól öblögetsz és megahigénikus érzésed lesz tőle. 

Na. Én erre annyira rákaptam, hogy napi 6-szor biztos öblögettem egy nagyszerűt.

Csillogjon villogjon az a fogsor.

Teltek a hónapok, én meg ilyen kényszeres szájvíz használó lettem.

Egyik nap, mikor totál gyanútlanul felkeltem, és a reggelimet kívántam elfogyasztani, valami kikúrtnagy fájdalom ütötte fel a fejét a számban.

Tele lett apró kis sebekkel a szám. Természetesen ha a nyelvem már hozzáért sikítottam, szóval akkoriban ledobtam laza 5 kg-t.

Miakurvaéletmárez?!

Elmentem a dokihoz, az meg jól megmondta: SZERETNE GRATULÁLNI, mert sikeresen kiöltem minden baktériumot a számból. A jókat is. 

Szóval azóta nem szájöblögetek napi 20szor. Pedig Amerikában ezzel már pert nyernék, ugyanis nem volt a csomagoláson, hogy: NE VÁLJON KÉNYSZERESSÉ.  (különben szétrohad a szája)

Szóval tessék vigyázni arra a sok értékes baktériumra a szátokban.

5.jpg

Pár hónapja történt aztán, hogy nem tanulva a múlt hibáiból, faszán ráálltam egy új cuccra.

Muter egészségügyis, szóval van neki fasza fertőtlenítő spraye. 

De ez atomterminátor fertőtlenítő, ez még a csontodat is lemarja akkora jó. 

Megfújkáltam vele a kezem, hát mondom ez überállat.

Ráfújok, azonnal megszárad! 

Na erre is rákaptam mint pap a szűzlányra..

Itt a hatás már gyorsan jött, 2 hét, azaz KÉT HÉT után látom:

...ekcémás a kezem...

- Anya!! Anyaaaaaa!

- Mivaaaan?

- Ekcémás a kezem!!!!!

- Gratulálok.. (na ez is gratulál..)

- De néézd már meg! Hát ez ekcéma!!

- Hát minek fújod be a kezed állandóan alkohollal te majom?

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr164870385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása