Szókirakós

 2013.01.21. 10:17

Tudjátok vannak ezek a szókirakós játékok. Manapság már telón megy ez, nem a Füles magazinban.

Szóval van ilyen alkalmazás a telefonon, az a neve Szókereső.

Összehúzgálod a betűket, és megpróbálsz értelmes szavakat kirakni.

Egészen ráfüggtem, el is kezdtem húzogatni a szavakat.

Egyáltalán nem lep meg, hogy alapvető szavakat nem ismer fel: pl. szék, asztal stb stb. 

Dehát mondom ennyi belefér..

Aztán egy nap rápróbáltam a megbasz szóra. És láss csodát. Felismeri, és teljesen kirakható szó.

Próbáltam is írni a fejlesztőknek, hogy:

"Annyira nagyon humorosak vagytok, de én kifogtam rajtatok. Az eldugott megbasz szavacskát én bizony megtaláltam."

Ezután már élesen figyelte a szemecském a trágár szavakat ÉÉÉS kapaszkodj, már egész gyűjteményem van, perverz szókirakós szavakból.

Lássuk az eddigi listát:

Megbasz.

Szop.

Nyal.

Aláz.

Dug.

Fogaz.

Szóval nálam új értelmet nyert a Szókereső játék. Sokkal izgalmasabb perverz szavakat keresni, mint baszakodni a mindenki által ismert, bár azokat el nem fogadó szavacskákkal.

Szókereső én így szeretlek.

Töltsed le, próbáljad ki.

szokereso_1009717_6022 (1).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr385028372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása