Újra fesztiválozok

 2014.07.27. 15:02

Lassan már rituálévá válik minden évben kimenni egy napra a Campus fesztiválra. Mivel mindig ilyenkor van a névnapom, kedves Ricsi baráromtól egy fesztivál napijegyet kapok ajándékba.

Ilyenkor aztán újra örjöngő gyerek leszek, seggriszáló büdöspicsa, kiabáló-eufóriában úszó izé.

Mindig örülök a régnemlátott ismerősöknek, jó mindenkihez legalább egy-két jó szót szólni. A hangos zenétől amúgyis hiperaktív ugrabugáló tinédzserré változom, és hát megint pont erre volt szükségem.

Nekifutásból a bejáratnál egy csodálatos művészeti alkotásra lettem figyelmes, mint a neoavantgarde kultúra kincsére. 

10556324_739775472731418_5642288746174338722_n.jpg

Gyorsan lenyomtunk olyan 2 liter fröccsöt, mer' mér' ne, és érzékenyre énekeltem magam egy Kowalsky meg a vega koncerten. Itt éreztem hogy gyorsan stílust kell váltani, mert azon kaptam magam, hogy érzelgős szerelmes meg szeretetes sms-eket küldök a barátaimnak és Alexnek. 

10559867_10202494163183207_2930284449316444150_n.jpg

Ezután bevetődtem (szó szerint bevetődtem) Belga koncertre. 

A belgát nem ismerem, kivéve a rendhagyó igés számukat, úgyhogy üsse kő, beálltam vonaglani a tömegbe.

Mit ad Isten, elnyomták a BAZDMEG című számukat, aminek mondanom sem kell, változatos zenei szövegét gyorsan a magamévá tudtam tenni.  El is énekeltem telitorokból a munkatársaimnak. És jobb lett. Én mondom jobb lett.

Hallgasd meg teis, jobb lesz nekedis. Biztos van kinek elénekelni.

https://www.youtube.com/watch?v=oObnbYk03Sg

Ezután annyira belejöttem az önérvényesítésbe, hogy bementem valami lebújsátorba és ráztam a picsám 16 éves kikent macák és félmeztelenül táncoló digók közé dübörgő hárdkór teknóra denszelni. Menő volt.

Ezt csak egy ordenáré verekedés zavarta meg, meg az, hogy kezdődő rosszullétemet egy pizzával kellett orvosolni.

Merthogy annak is hagyománya van, hogy bort viszünk Ricsi barátommal a fesztiválra, és mint a bor értékét megemelve beadjuk a csomagmegőrzőbe, hogy később aljas módon a bejáratnál megihassuk. http://namajdmost.blog.hu/2012/07/31/en_igy_fesztivalozok

Ez most sem volt másképp, eltekintve attól, hogy az öregedés jeleit mutatva, eléggé hazavert az alkohol, ígyhát viszonylag rövidre zárva a bulit hazatértünk.

Amúgy találtam 90 Ft-ot a földön, de úgy örültem neki mintha 90.000 lett volna. 

Jövőre is újra találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr836548771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása