CT

 2012.12.19. 05:38

orrmell_k_ct.jpg

A nagy Tihanyos rosszullét után elküldtek mindenféle zombi vizsgálatra, hogy jól kiderítsék mi bajom.

Eléggé összekakkantottam magam a történtek után, szóval szépen elvittem a kis seggem mindenfajta dokihoz.

Elküldtek CT-re.

A CT-hez adtak beleegyező nyilatkozatot, amin nem éppen apró betűkkel feltűntették, hogy van minimális esély rá, hogy kómába eshetek, meg úgy lazán leállhat a szivem. 

Hát nem jár az ember mindennap CT-re, szóval átértékeltem az életem. 

Betolják a kontrasztfolyadékot a vénádba, és ha nem kapsz allergiás sokkot, kezdődhet is a vizsgálat! Yeah!

Odamentem.

Remegtem mint a nyárfalevél, mert AMILYEN MÁKOS VAGYOK, tuti egy CT-től kipurcanok.

Befeküdtem a "nagy izébe", jött egy tőlem 10 évvel fiatalabb kislányka, közölte most jól megkeresi a vénám.

Kisebb nehézséget okozott a megtalálása.

Szúrt ide, szúrt oda, jaj ne haragudjak - mondja.

- Nem haragszom baszki, csak lőjjed be a cuccot, had derüljön hát ki minél előbb, halálos sokkot kapok e.

A kislány lefőtt. (lehetett érzékelni, hogy kb még le se vizsgázott az adott CT és véna témakörből)

Nagynehezen belőtte a cuccot, és otthagytak ebben a forgó koporsóban egy laza negyed órára.

Mondhatnám, hogy nemvolt gázos, és csak pillangók meg szivárványok jártak a fejemben, de hazudnék.

Mikor lesz vége?

Mikor lesz vége?

Vége van már?

Nem mozdulok meg, nem mozdulok meg.

Eskü többet nem gyújtok rá.

Esküszöm többet nem iszok.

Nem szexelek az kurvaég.

Végevanmár?

- Fotózzad már a fejem baszki, és lépjünk innen a tetves kurvaéletbe.

...Amikor is csodálatos belső monológomat megzavarja a kislányka.

Beront a szobába.

- Gyakran ki szokott pukkanni a vénád?

- Mi? Helószia! Te újra itt? Vége van?

- Nem még, nincs vége, csak időközben szétpukkant a vénád.

- MITCSINÁLT?

- Hát szétpukkant.

- Ne haragudj de nem tudom értelmezni a pukkanás szót a testemmel kapcsolatban.

- Ki kell vegyem a tűt, és a másik karodba újra nyomnom kell kontrasztfolyadékot. 

- Aha, izé, de jó, csináldmár akkor, mert már félórája vagyok tecchalott.

- Nem fáj a karod?

- De fáj, de hős vagyok, meg nem érdekel csak csináld már.

Szóval szét gobleinezi a másik karomat is. 

Még fetrengek 20 percet a CT-be, amikor közli hogy felülhetek.

Megváltás.

- Hát sajnos a másik vénád is szétpukkant.

- Igen, meg az agyam is mindjárt szétpukkan. MEHETEK MÁR?

A kislányka megszeppent, kiengedett.

Muter kint vár, meglát.

Lesápad.

- Jól vagy? Élsz még?

- Nem, mint látod már nem.

- Mi van a karoddal? Mind a kettő be van kötve?

- Hát, volt egy kis nézeteltérésünk a csajjal, boxoltunk. Én meg pukkantam egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr804967148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása