Aki keres talál

 2012.02.10. 19:25

Szóval mentem táncra aznap. (merthogy táncolok.  Nem... nem rúdon) 

Általában vagy nagyon korán érkezem, vagy egyáltalán nem érkezem meg. Ez most az a nap volt, amikor sikerült eljutnom a táncteremig. (tapsvihar)

Átöltözés miegymás, még nincs senki a csapatomból, szóval nagy tengés-lengés az öltözőben. Akár át is értékelhettem volna az életem, de nem tettem. Helyette nézelődtem. Észrevettem az ilyen talált tárgyak dobozát, tele ilyen elhagyott holmikkal. Hú mondom dekirály, ingyen turkáló, szétnézek már benne. Kicsit gyanús volt mondjuk, hogy így kilógtak belőle a cuccok, meg fel volt téve egy fotelra amire pakolni szoktak öltözés közben a csajok, nadehát nemis ez a lényeg. (még)

Nézem, nézem, rögtön a tetején van egy bitangjó sál. Ilyen bolyhos, szinte alighasznált szürke gyönyörűség, boltba igen drága mulatság.

Megérintem.

Óóóó de puhaa...

Óóóóó de baromi jól néz ki....

Óóóó pont ilyet akartam venni...

Véééégülis talált tárgyak doboza, aki itthagy egy ilyen sálat meg is érdemli hogy elvigyem. 4 és félperc vacilálás, 9mp kiemelés a dobozból.

3 perc lelkiismeretfurdalás.

Izé, mi van ha még ittvan a gazdája valahol, és keresni fogja? Ha mégis keresik míg ittvagyok hová dugjam el?? Á nemjó sehogy.. TEDD VISSZA!!

Sál visszarak. Leül. Hezitál.

A sál megszólal: VEGYÉL FEL!

Oké, hát végülis úgyis unatkozom felveszem.

És akkor megnyílik felettem az ég.. A legszebb fénysugár rámragyog, abban a szent percben eggyé váltam a sállal.

Kell nekem és énis neki. Fuckyeah.

Na akkor most kell egy terv..

Járok körbe-körbe.

Fogom a sálat, átpakolom, kicsit eldugom, oda a motyóm közelébe. Ha valaki mégis keresné míg ittvagyok, majd nézek bambán, imitálom hogy az ééééégvilágon én sálat ezen a télen még nemláttam, és akkor majd hirtelen a semmiből rámutatok hogy: ERRE GONDOLSZ? (valaki.. biztos nem én, ide tehette)

Ha (ez a szerencsésebb opció) senki sem keresi, tánc után szépen belepakolom fénysebességgel a táskámba, és reppenek. Boldogság, világbéke. Zsenivagyok.

Nyílik az ajtó, megjön Ágota a táncos barinőm.

- Ágota, Ágota! Gyere már, zárd be azt a kurva ajtót! Nééézd mit találtam!! Sáááááál!

(Ágota mered rám)

- Nééézd kurvajól eldugtam!! Úgy hazaviszem, hogy még a gyártó is elfelejti hogy létezett!

(még mindig mered rám)

- Szerinted észreveszik hogy eltűnt? Ááá tutinem, nééézd milyen szééép. Szerinted nem lesz gáz?? Jóóó puhaaa.. hazaviszem!!! Ugye szerinted se tartozik ez a sál senkihez? Totál idióta amúgy is, aki a talált tárgyak dobozára teszi a cuccát!! Na mit gondolsz? Nem lesz gáz?

Ágota szóhoz jut: - Te figyelj, az nem a tánctanár sála?

- Ööö.. De.

 

 

 

Valami észveszejtő fénysebességgel visszaoperáltam a sálat a helyére. 

(olyan fél órát kacagtunk megállás nélkül a szitun, mintha nemis én lennék, ofkorsz)

 

És láss csodát. A tánctanár sála volt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr294090797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása