A Pápa, a Hó, és az Alkotmány

 2013.03.17. 12:03

Az elmúlt napok eseményei nagyon elvittek magukkal, gyakran csak kapkodtam a fejem hogy mi a fasz van? mik történnek.

Még Hamburgban dekkoltam, amikor egy idős néni fejjel lefelé tartott német újságának főcímlapján megláttam hogy a Pápa lemondott. Na mondom, énis egyszer utazom el, tipikus hogy feje tetejére áll a világ. 

Úgy döntöttem nyomon követem ezt a Pápaválasztósdit, eddig úgyis mindig lemaradtam. Legutolsó Pápás élményem, amikor Debrecenbe látogatott János Pál, muterék meg kisgyerekként elrángattak, hogy az nagyon jó lesz nekem, nézzem csak meg, történelmi pillanat lesz. Nekem meg csak annyi maradt meg, hogy egy óriási átlátszó, üvegezett golyóálló traktoron végigsuhant az utcákon az az öreg bácsi, és mindenkinek integetett. Mondták muterék, hogy integessek neki, megáld minket, szerencsés kisgyerek leszek, ki ne hagyjam. Addigra persze már 4-5 órája álltunk a tűző napon, hogy lássuk ezt a traktorban ülő, csápoló pasast fehér köntösben. Rendkívül felvillanyozó volt gyerekként. Ma már tényleg szerencsésnek mondhatom magam hogy láttam. Hát igen, bizonyos dolgok csak felnőttként nyerik el az értelmüket, gyerekként meg minden érdemi le van szarva. Inkább homokoztam vagy bújócskáztam volna.

Na jött a konklávé, a nagy Pápaválasztás. Kifigyeltem hogy melyik ismerősömet érdekli leginkább a sztori, és az öreg Ricsi mellett döntöttem. Ricsi, az majdnem nagyobb eufóriában volt a Pápaválasztástól mint én. Tavaly volt Rómában, hozott nekem Rózsafűzért (amin még mindig János Pál arca volt. Gondolom elfelejtették Benedekesre cserélni, vagy még mindig nem sikerült kiárulni a János Pálos készletet.)

Szóval a Ricsi nagyban mutogatta, hogy nééézd itt is voltam, meg itt is, meg amottis, meg mindenhol. Na mondom jó lesz ez, majd tudósít.

Kerestünk egy online kamerát a neten. Azt sasoltuk állandóan. Elkezdődött a konklávé, néztük Ricsivel ahogy bevonulnak a bíborosok, meg énekelnek, meg duruzsolnak. Egyik másik be is aludt, voltak akik sugdolóztak, nem énekeltek, bámulták a mennyezetet, és a legtöbben várták hogy legyen már vége ennek a szarnak. El is szomorodtam, na mondom én egyikre se bíznám rá az egyházat. Úgy néztek ki mint a pirosruhás óvodások. Na fasza, szorítok azért az Erdő Péternek mégis csak vérünk/testvérünk/atyánk/egyházunk embere. 

Beállítottam melóban a kamerát, szóval néztem azt a kurva kis kéményt éjjel-nappal amikor tehettem. Gyakran megbeszéltük Ricsivel, hogy milyen kibaszottul érdekes az a kis kurva kémény, és nagyjából ezzel teltek a napok.

A legizgalmasabb résznek volt mondható, amikor a szent kéményre rászállt egy sirály, mi meg röhöghettünk rajta fél órát, hogy JÉÉÉ SIRÁÁÁLY.

Éppen dekkoltam itthon, amikor rápillantottam a kéményre, éééééés felszállt a fehér füst! Éreztem is hogy kemény történelmi pillanatnak vagyok része, szóval telefostam a fészbukot FELSZÁLLT A FEHÉR FÜST ordenáré sokkot kapott üzenetekkel. 

Ricsi persze sehol. Felhívtam, kiabáltam.

- Ricsiiii, Ricsiiiii!! Nézed??

- Nem vagyok otthon.

- FELSZÁÁÁLLT A FEHÉR FÜSTTT, NÉZZED MÁÁÁR!

- De mondom, hogy nem vagyok otthon, majd sietek és megnézem.

- DE NAGYON DURRRVA!! MÉGG MINDIG MEGY A FEHÉÉR FÜÜST! MEGVAN A PÁÁPA!!

Rászegeztem magam az online kamerára, benyomtam 620 csatornát a tv-ben, és izgultam kőkeményen.

Természetesen a pasid aki Hamburgban van, pont ilyenkor akar veled Skypozni, dumálgatni, párkapcsolatos életet élni. Én meg megmondtam, hogy ez most kurvára történelmi pillanat, és a része akarok lenni. Nézzed teis azonnal, majd utána beszélünk!

Szegény köpni nyelni sem tudott, ő is érezte, hogy ez nem az a pillanat amikor hatni tud rám, szóval inkább nézte velem ő is 620 csatornán a pápaválasztást. Persze ezt én még kommenteltem neki egy 2000 oldalas eposzban. Szóval kiokosítottam izibe. 

- De vágod, hogy ez tök durva?? Ő Isten első embere a földön!! Fel tudod ezt fogni??! 

- Hallodd! Van a könnyek terme, most biztos ott van az új Pápa! Ott siratja el az életét! Vágod az mit jelent? Az nagyon durva!

- Úristen meglebbent a függöny!!

- Látod azt a sok katonát lent?? LÁTOOD??

- Kurvaélet ez nem Erdő Péter! 

- Most maradj csöndben!! Most jön a szűz beszéd!! TUDOD MI AZ A SZŰZBESZÉD??

Na ezzel sokkoltam egész estén át a pasimat, meg minden ismerősömet akit csak értem. Szétinzultáltam mindenkit pápaválasztással. 

Miután véget ért a ceremónia, laza egy órába került mire megnyugodtam, feldolgoztam az információt, és sikeresen elfogadtam I. Ferenc személyét. El is toltam egy cigit. Kurvaélet erre rá kell gyújtani!  

Már hívni akart Alex Skypon, hogy mégiscsak éljünk már egy kis távkapcsolatos párkapcsolatot, amikor meghallottam az öreg ÁDER JÁNOS hangját a tv-ben. (mivel 10 évente 2 szer kapcsolom be a tv-t - az egyik amikor Pápát választanak, a másik meg amikor Áder János beszél, - így újabb eufóriába kerültem.)

Bekucorodtam a szobám kicsiny sarkába, és lélegzetvisszafojtva rámeredtem a tv-re. Mai napig érzem a kidudorodó ereket a nyakamon, emellé keményen begyöngyöztem homlokban.

Áder, jó kacifántos körmondatokban húzva-halasztva kinyögte a nagy faszaságot, hogy neki kötelessége aláírni az újabb alkotmánymódosítást. Én meg ordítottam mint a fába szorult féreg, hogy Jáááánooos nehogy megtedd!!! János NE! Az Isten áldjon meg János! Ha aláírod nem vagy ember!!! JÁNOS, A KURVAÉLETBASSZAMEG, MONDD HOGY NEM ÍROD ALÁ!

De János megtette. 

Elveszünk a picsába, én mondom. 

A hétvégén voltam Pesten, bele is futottunk egy jó kis Alkotmánymódosítás elleni tüntetésbe. Nagyon kis hangulatos volt, jobb volt mint nálunk az augusztus 20.ai virágkarnevál. Mondtam is Alexnek, ez nemes ügy, ha nem lennék politológus és nem kötne az esküm hogy normálisan viselkedek, énis beállnék tüntetni. Meg hát a pénz, az pénz. Kiláncolom én magam bárhová, de az 50.000 Ft bírság nekem kicsit sok, inkább elviszek a pénzből 5 hajléktalant vacsorázni a Hiltonba. 

Szóval kibuktam azért estére mint a kurvaélet, szegény Alex meg végleg lemondott a szerelmes bújós párkapcsolatos/távkapcsolatos csevegésről. Dehát az ég áldja meg, mégis történnek dolgok körülöttünk, nem ülhetek úgy mintha mi sem történne. 

Sikerült is egy hét alatt megnyugodnom, mire bejelentették hogy havazni fog..

Végülis csak egy napszemüveget, és tavaszi topánkát vettem eddig, dobhattam is be a sarokba mindkettőt.

Bebújtam a kis lakásba, és vártam a havat. És tényleg, meg is jött. Az emberek meg baromira pánikba estek, és ott ragadtak az utakon. Egyre több hír jött, hogy igen katasztrófahelyzet van az országban, mert HAVAZIK.

Ráncoltam a homlokom, hogy lehet én vagyok a hülye, de már 1 hete arról beszél mindenki, hogy kurvanagy hó jön, NE INDULJANAK ÚTNAK. Ennek ellenére, azért fogni kellett a nagymamát, az 50 fős óvodai csoportot, a kis és nagycsaládokat 66 gyerekkel a hátsó ülésen, és bizony útnak kellett indulni. Aztán persze ment a sipákolás, hogy valaki mentsen meg minket, mert már 10 órája az autópályán fagyoskodunk. 

2 napja még a csapból/ a könyökömön/ a seggemen is a kibaszott hóhelyzet folyik. Pedig ugye megfogadtam a tanácsot nem mentem sehová, de ha tudom hogy itthon is havas agymosás fogad, esküszöm énis beszállok egy traktorba és ott ragadok a mező közepibe és relaxálok amíg el nem olvad.

Szóval úgy döntöttem hogy lázadok, és kimentem a hóesésbe. Egy ember sem volt az utcán, fosott mindenki hogy katasztrófa van bazdmeg. Én meg mondtam magamban, nem katasztrófa HANEM TÉL BAZDMEG. Ittvan ez a kurvaszép kurvanagy hó, nemhogy kihoznád a gyereket szánkózni meg hóembert építeni, merthát valszeg ez lesz az utolsó már a télen, ahelyett zümmögsz otthon, hogy milyen borzalmas helyzet van az országban. 

Amikor kislányka voltam, nyakig ért a hó, mégis eljutottam az iskolába. Nem olyan havak voltak mint mostanság, hogy havi egyszer esik a hó, akkor is leblokkol a balkán. 

Volt hogy áram sem volt hetekig, mégsem hívtuk katasztrófának. Egyszerűen gyújtottunk 2 gyertyát, és megvártuk míg elolvadt a hó. A 21. századi ember kicsit el van kapatva azt hiszem. 

Az elmúlt hetek eseményei után altatóval alszom, depresszióval kűzdök, és próbálok minél többet hóban lenni! Muter meg persze megint azthiszi, hogy megőrültem, Alex barátommal egyetemben. 

- Kislányom, minden rendben van?

- Á muter minden.. csak tudod.. A Pápa, a hó, meg az alkotmány..

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr715139083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása