Noé (Esztéta vagyok 4)

 2014.03.30. 19:01

Eljött a nagy nap, bemutatták a magyar mozikban a Noé című klasszikust.

Már nagyon vártam (kb. január óta)

Szeretem a bibliai történeteket, az elgondolkodtatós nagy-nagy drámákat. Szóval úgy sejtettem, hogy ez az én filmem lesz. 

És jé, nem csalódtam. Muternek meg éppen 50. szülinapja van, szóval találtunk ám alkalmat film nézegetésre.

Szóval röviden, baromira röviden, bemutatnám a filmet.

gg.jpg

 

Szürkeség.

Dráma. 

Noé nagy feladatot kap a teremtőtől.

Ez szépen el van magyarázva azoknak is, akik nem különösképpen érdekeltek a teremtős témákban.

Elgondolkodás.

Tettek.

Szorongás.

Jelképek.

Szomorúság.

Tettek.

Állatok.

Kurvasok állat.

Dráma.

Mégtöbb dráma.

Kurvasok gonosz ember.

Összecsapás.

Özönvíz.

Kurvasok víz.

Hidegrázás.

Dráma.

Halál.

Dráma.

Mégtöbb dráma.

Könnykicsordulós részek.

Ordítós dráma.

Katarzis.

 

Ennyit szerettem volna elmondani. Nézzed meg. Köszi

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr115886013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása