Horror party

 2012.08.06. 14:09

Szoktam szervezni sütögetést a pajtásaimnak. Mindenki összeül az erdő közepén, iszik meg süt. Nagyokat beszélgetünk meg nevetünk, ahogy az lenni szokott. 

Aznap zsenialitásom megint megmutatkozott.

Vettem két csomag popcornt, (tudod a mikrósat) hogy majd jól kipattogtatom a tűzfelett/mellett/alatt/közelében. Persze mindenki jól kiröhögött, merthogy nem sok rációt láttak abban, hogy tűznél ez kivitelezhető.

Láss csodát! Tényleg nem működik a mikrós popcorn tábortűznél. Gondolkozok is rajta hogy felhívom a gyártót, és jól elbeszélgetek velük.  

A kukorica dolga nem az, hogy hő hatására pattog? De. Akkor én nem életrevaló kukoricákat kaptam? 

Eme filozófiai kérdéssel bíbelődtem egész este, amíg meg nem moccant valami az ágak között. 

Keményen összefostuk magunkat a csajokkal. 

Zsuzsika előkapta a biciklilámpát és jól belehadonászott az erdőbe.

- GYERE ELŐ TEEE!

- NE BUJKÁJJÁÁ, SOKAN VAGYUNK!!

A hangok persze csak jöttek a sötétből, mi meg egyre kisebbre húztuk össze magunkat.. 

- Hátizé, menjünk szerintem.

De Zsuzsika csak héderel lámpástól, és keresi az áldozatát.

- HOL VAGYMÁÁR??

- HÚZZÁL EL A FRANCBAAA!

Szóval végül Zsuzsikától jobban féltünk, mint az ágak között garázdálkodó hajléktalantól.

Nagynehezen felhívtam a Lacikát:

- Figyi Laci! Félünk nagyon, nem néznétek ki az erdőre hozzánk? 

- Há' mer' mivanmá'?

- Azthiszem Zsuzsa megőrült. 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr594698368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weblog 2012.08.09. 11:38:53

LOL, arra kerestem rá hogy hogy kell tűzben popcornt sütni, erre 2 órát töltöttem a blogodon végigolvasva. Vicces vagy, csak így tovább, és asszem ma Gyrosos Sanyinál vacsizok :D

Shaktii 2012.08.10. 01:02:57

@weblog: Remélem te rájöttél hogyan kell tűzben popcornt sütni.. :)

Shaktii 2012.08.10. 01:04:14

@weblog: Jó vacsit Sanyihoz! :)
süti beállítások módosítása