Mulatozás

 2012.03.01. 17:13

Sikerült Katával összehozni egy időpontot, amikoris együtt mulatozhatunk. Hát ez kb. szökőévente egyszer van, és olyankor általában ő karaokizni menne, én meg ugye táncolni. Szóval mindig igazi kihívás, nemcsak a hónapokkal korábbi időpont lefixálás, de a helyszín egyeztetési procedúra mindent visz. Nekem a karaokitól kiég az agyam, Kata meg nem tud eleget inni hogy táncolni akarjon, szóval mindig eléggé körülményes ez.

Nade most majd odacsapunk..  meghát majd lesz valami.. szóval adjunk az érzésnek.

Megérkezek a krimóba, minden asztal foglalt (miértne?) Van egy hely ahol csak egy srác ül, oda mosolygom magam hogy: Helószia leülhetek?

Kata olyan 20 perc múlva megérkezett, addig meredten bámultam magam elé, 2deci félédes fehérrel a kezemben.

Már éppen beszélgetni kezdenénk, amikor csodával határos módon elkezd velem kontaktolni az asztalnál ülő gyerek. (Én nemtudom eddig miért nem tette, mikor 20 percig mellette ültem, bár lehet azthitte látomásom van)

Gyakorlatilag az első másodpercben kiderül, hogy megint sikerült ügyesen asztalt választani, illetve hogy statisztikailag kitűnően vonzom a gólemeket, furcsákat, retardáltakat, nemnormálisakat, stb stb. Ugyanis a fiatalember bevág egy ilyet, amitől csak nézek mint hal a szatyorban:

- Te tudod hogy mi az a trollkodás?

Nagyon reméltem hogy csak hirtelen fényt kapott, és nem kell válaszoljak ekkora légből kapott böszmeségre.

- Ja igen tudom (bár fogalmam sincs hogy jön ez ide)

..és illedelmesen hátat fordítok neki

A gyerek elkezd ügyeskedni, hogy én milyen diplomatikus lány vagyok. (Hát ígyis lehet fogalmazni)

Gyakorlatilag halvány fogalmam sincs hogyan, de félperc alatt elértem a semmivel, hogy a gyerek levakarhatatlanná váljon. Bármerre ténfergünk Katával jön utánunk, és megállás nélkül sztorizik. Tényleg halvány szikráját sem mutattuk az érdeklődésnek.

Csevegünk Katával, egyszer csak a gyerek:

- Nekem van egy félszemű macskám. (Ööööö hát izéé, köszi az infót, még jóljöhet)

Innentől kezdve hipergyorsasággal kezdtük fogyasztani az alkoholt, mert ezt már józanul nem lehetett bírni. A macskás sztori, látta nagyon bejövős, úgyhogy mesélt még kidobott kutyuskákról, meg verebekről is. (a traktoros sztori óta ő viszi a pálmát)

Komolyan éreztem lezsibbadtam, főleg miután végigbeszéltük a cigánykérdést, a maja naptáros világvégét, meg minden lószart amiről baromira nem akarsz beszélgetni. Aztán mondtam neki, ha így folytatja megírom a blogba.

- Ááá azt nem lehet mert sérti a jogait!!

- Hogyne lehetne? (Majd megírom hogy kicsi a farkad öreg, tuti lapulsz mint szar a fűben)

Szedtük a sátorfánk, Kata megfűzött menjünk karaokizni (jupppííí).

Búcsúzóul:

- Adnál valami elérhetőséget?

- Nem.

Nekivágunk a vad éjszakának, ittentájt már hatott a gyógyszer. Még szerencse, mert a karaokis helyen, karaokinak hűlt helye volt. (aminek még örültem is volna, ha nem valami atomhárd techno megy helyette)

Kata fűzögeti a dj-t hogy:

- Tegyél már be legalább valami retrót!

- Dehát ez 96'-os! (jó oké, nincs több kérdés)

Aztán megenyhül a szíve, és betesz egy kis mulatóst. Amitől Kata kimenekül, én meg üvöltöm a néppel hogy:

- Zsamo zsázsé gányé, hej romák és testvérek, savale romale és egyéb finomságok

Már éppen kezdeném jól érezni magam, amikor kezdetét veszi a nagyszabású karaoki. (Kata leteszi elém a municiót, utalva arra, hogy maradna sokáig dalolni, én meg látom az italt magam előtt és tudom, ehhez ez kevés lesz)

Jön egy kislány, szépen énekli a Boldogság gyere haza című dalt, amitől első nekifutásnak eretvágok. Aztán jön két behorpadt fejű alkoholista aki Eddát nyomat, felismerni nemlehet. Kata lezúz pár dalt, a fele szomorú úgyhogy addig kihúzok a wcbe, mert már sikerült érzékenyre inni magam.

Látja drága barátném kezdenek merülni a bulizós elemeim, szóval szedjük a cócmókot megyünk táncolni dizsibe. (de nagyon király mert összvissz 20 ember ha van) Csapatjuk az R&B-t meg a hip-hopot, amikor Kata szintet lép, és odamegy a dj-hez.

- Pendulum van? (még nálam is kiverte a biztosítékot, nemhogy a dj-nél)

Kata ivásba folytja a bánatát, én meg úgydöntöttem kijózanodom és hazahúzok a picsába.

 Ezután inkább sakk szakkörre járok majd, és bulimegvonást alkalmazok jóideig. Kiégtem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr504275748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása