Vásár

 2012.05.14. 19:15

Minden évben van itt nálunk frankó vásár. Én meg minden évben kimegyek, mer televan ócsószar kacattal, giccsparádéval, kicsi kínaival, néger bevándorlókkal, meg shukár cigány családokkal akik árulják az összelopott lószarokat. Na hát ezt a női szemnek minden évben látni kell, össze is kell vásárolni sok retek-fos-kacatot.

Na Zsuzsikám csekkoljuk le a vásárt.

Elindulunk.  Még a vásár közelébe se érünk... leülünk sziesztázni.

Megbeszéljük a világ gondját-baját, olyan 2-3 óra alatt. Mondani sem kell, hogy ömlik rólunk a víz, mert persze a vásár ideje alatt vagy cudar meleg van, (úgy hogy a bugyigódon is folyik a víz, te meg csapatod órákon át a forró betonon) vagy pedig szakad az eső, és rendszerint kiszúrod valaki szemét az esernyőddel.

Hát nálunk a 40 fok talált be a betonon, szóval nekifutásból újra árnyékba vonulunk.

Húú de király együnk kecskesajtot! - Ettünk kecskesajtot.

Húúúdefrankó sült palacsinta! Ettünk palacsintát.

Jé egy sör!

Eszünk egy jégkrémet? - Együnk!

Na szóval sikerült kivégeznünk a bélflóránkat 1 óra alatt.. + még a 40 fok.. Hát éreztem magam olyan eltorzultnak hogy nemigaz. Úgyhogy megint pihentünk vagy egy órát valami árnyékos helyen. Persze még a vásárból semmit se láttunk, de maradjunk annyiban; nem vesztettünk sokat. Pihenni fontos!

Mikor visszatértünk a vásár forgatagába, Zsuzsikám kezét elkapja valami szektás Jehovatanuja, én gyorsan arrébb nézelődöm magam, nehogy azt gondolja bárki is hogy együtt vagyunk. Megnézegetem a vinnyogó plüss kutyákat, meg a ratyiszar bemelegítőalsókat. Olyan fél óra után megszántam Zsuzsit, mert még mindig lefoglalja valami zavartelméjű. (hozzá kell tegyem, hogy már a seggemen is csorog a víz, meg látom hogy a Zsuzsikáén is)

Najóvan megmenekítem a lányt, mert ez tarthatatlan hogy überniggerre barnulok a betonon.

Egyszer csak beszól az egyik kiégettagyú a másiknak, ahogy meglát:

- Te Jani menjél már oda a kislányhoz! (úristen! húzzál az anyádba nagyon gyorsan!!)

- Zsuzsikám mennünk kéne! (ahogy kimondom megjelenik ez a Janika vagy kiajóég)

Látom, Zsuzsa már bevan bűvölve, selát sehall.. namondom hogy baszódnátok meg.

Janika a kezembe nyom két fém rudat, fogjam meg.

- Ez fájni fog? (kérdezem én szegény naív, béna nyomorék)

Janika kiröhög.

- Nem, dehogy

- Akkor ezt miért fogdossam, vagy mire jó ez? Vagy miiinekkk érjek én ehhez hozzáá?

- Ez megmutatja mennyire vagy stresszes. (ki a faszom kiváncsi rá mennyire vagyok stresszes??! Magamtól nemtudom szerinted??!)

- Hát én nagyon békés lény vagyok, szóval nemhiszem hogy erre szükség lesz.

- Nem, nem. Nagyon érdekes! Figyeld a mutatókat! (az a két fémrúd hozzá van kötve valami megbuherált gépezethez, amin van egy kis nyilacska és jobbra-balra mozog egy skálán)

Hát kurva érdekes, ezzel égetem itt magam a napon..

Jóvan, megfogom, essünk már túl rajta.

- Gondolj egy problémára az életedben. ( ... hát godolj te rá, te gyökér.. örülök ha nemkell rágondolni...)

Megerőltetem magam rágondolok.

A mutató mozdulatlan.

- Nocsak, nem mozdul

- Nocsak énis látom Janikám (nyomassadmáá, menjünkmáá)

Megbizgerálja a gépet, aztmondja erősebbre veszi.

- Gondolj egy másik problémára az életedben. (Neked geci ezért fizetnek, hogy másoknak az eszébe juttasd a nyomorukat?!)

A nyíl továbbra is mozdulatlan...

- Hát te nagyon nyugodt és stresszmentes embernek tűnsz. (mintha nem ezzel kezdtem volna...)

- Kedves Janikám még lenne kérdésed vagy a lényegre is rátérünk? (mert kibaszottul tele lettem stresszel hogy baszódnálmeg)

- Hát nézd vannak szép könyveink, ez éppen csak 3999 Ft, de van itt nagyszerű 5999 Ft-os DVD is, ezzel megtanulod legyőzni a stresszt. Na mit gondolsz?

Kibaszottulkurvára kell egy ilyen könyv, mert mindjárt szétrobbanok.. Jól csinálod Janikám..

- Szórólapod van?

- Van!

- Na adjál egyet, aztán Isten áldása! Zsuzsi MEGYÜNK!!

Zsuzsi teljes áhítattal szorongat egy könyvet, én meg megfogom a pici kezét és kihurcibálom a tömegből.

Fasza vásár volt, nem jövünk többet!

Ja és kell egy stresszkezelős könyv..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr214508022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása