Kisfröccs

 2013.01.22. 05:39

Feltettem Alexet egy repülőre, most egy hónapig keményen kapcsolattalanul vagyok.

Letettem magam a Zuglói megállóba hajnal 4-kor, és vártam az 5:14-es vonatot. 

Nemtudom ki vágja a Zuglói megállót, de atomdurva hely. Kószálnak a drogosok, alkoholisták, bűnözők kőkeményen.

Volt egy laza órácskám itt, mit kellene csinálni?..

Hát van a zuglói megállóban egy fasza kis talponálló/presszó/kocsma.

Na, hármat lehet találni bementem-e.

Olyan 20 percig biztos szemeztem vele, de mondom bátraké a világ, essünk neki, csak nem kéne megfagyni a mínusz 20 fokban odakint.

- Szia! Teád van?

- Aha. Van jó kis teám. 50Ft lesz.

- Mennyi?

- 50 Ft.

Volt egy kósza gondolatom, hogy a pultos is be lehet nyomva, merthát 50Ft-ért nem mindenhol iszol forró teát. Szóval nekifutásból kértem 3 decit.

(nem akartam tudni mi van benne)

Természetesen a talponálló tele volt alkoholistákkal. Mégegyszer mondom: hajnal 4-kor.

60 éves néni bejön:

- Gyurikám! Engedjél már be a wc-re!

A néni bemegy a wc-re, aztán jól kijön.

- Jajj Gyurikám, erős paprikát ettem.. úgy meghajtott.. De ne aggódjál, már minden rendben. Adjál egy kávét, egy fröccsöt meg egy hot-dogot. Ja meg egy blikket, nehogy hülye legyek már, had tudjam mi zajlik a világba.

Másik alkesz úr odajön:

- Te mit iszol?

- Teát.

- Tejjjááááát?? Hát ki a fene mondta neked hogy igyál tejjjjját??

(itt egy kicsit bekakkantottam)

Másik bácsi: 

- Te Gyuri! Adjál egy kisfröccsöt, had menjen mán egy kis vér a lábamba, valahogy jussak el a munkába.

Újabb 40 körüli néni:

- Gyuri! Na ezt nézd meg! Vettem 250 db tollat. Darabját 50 Ft-ért. Elpasszolom őket egy százasért, mekkora üzlet lesz?

- Tényleg jó ötlet.

- Na akkor adjál egy cseresznyét, igyunk rá.

Közben a teában lévő töménytelen cukormennyiségtől összeragadt a szám, és próbáltam nem gondolni a baktériumfertőre, és arra, hogy ebből a pohárból kik ihattak előttem.

Ezt a presszót nem ajánlanám senkinek. Blogírás céljából sem.

aaa.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr925030293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása