Ökölvívás

 2012.09.03. 17:25

Nos ez is egy szép történet. Meg is lepne ha nem velem történne meg. 

Mivel különleges tehetséggel vonzom a perverzeket, minisztereket, ostobákat, papokat éés a beteg sztorikat, így nem hagyhatom ki ezt sem.

Elmentem bulizni, megismerkedtem valami izomkolosszus fiatalemberrel, aki nagyon hirtelen rám is nyomult, jól elmondta mennyire kíván, én meg mondtam neki, álljál le apafej azt se tudom ki a lófaszka vagy. 

- Na szóval mivel is foglalkozol amúgy?

- Ökölvívó vagyok

- Hubazzeg dekurvajó!

- Most fogok indulni a magyar bajnokságon. Aztán pedig gó az olimpia. 

- ...Olimpia...

- Igen. Ha gondolod a magyar bajnokságra eljöhetnél megnézni. Onnantól pedig minden másra is. Bejöhetsz majd velem bárhová.

- Húazannya.. magyar bajnokság.. olimpia..

- Hát igen

- Ugye nem fogsz megütni?

- Dehogy!

- Akkor megüthetlek?

- Hát ha nem muszáj ne üss meg. 

- És mikor volt utoljára barátnőd?

- Februárban.

- És meddig tartott?

- Februárig. 

- Öhhh.. És mennyi volt a leghosszabb kapcsolatod?

- Ez a februári.

- Hátö nagyon király.

- Tudod a sok sport miatt nemnagyon van időm ilyesmire.

- Aha sejtem

- És suli, munka ilyesmik?

- Hát most próbálok majd leérettségizni

- Hány éves vagy?

- 24

- Khm aha.. (olimpia, olimpia, koncentrálj az olimpiára..)

- Na akkor randizunk jövőhéten?

- Hát ne haragudj de nem hiszem. 

- Pedig én elviszlek majd SÜTIZNI.

- Mit csinálni?

- SÜTIZNI.

(Hú bazdmeg.. le van szarva az olimpia..)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr574751967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JurijG 2012.09.03. 23:16:09

Ez kellett a mai napra, megkönnyeztem :D Nem értelek, se "teaház", se süti, ejnye :D
süti beállítások módosítása