Társat keresni 4.

 2014.04.28. 20:09

Ha még nem lett volna elég:

 

„Kedves őszinte lány vagyok,szeretem az életet úgy élni hogy szeretnek és mellettem állnak,élet vidám vagyok,szerettek futni,úszni,teniszezni,keresem igaz párom,szeretlek.”

(Én is szeretlek!!)

 

„Anno azt hittem, hogy ha egy történet meseszerűen alakul, akkor én is biztosan királylány lehetek a végén.. :) De aztán rájöttem, hogy rám inkább a sárkány szerepet öltötték :-) Így keresem azt a férfiút, aki ha nem is György, de bátran néz sorsának elébe! :-)”

(Szar a marketinged.)

 

„szeretem aki osszinte velem , es aki nem bolondit ,es nem szeretem azokat akik isznak es akiknek van tetkos ferfiakat”     (Végzettség: Főiskola)

(Hubazdmeg. Nyilván.)

 

„Husis lány vagyok, kedves macis férfiakkal ismerkednék....barátság az elsődleges cél..”

(Egykis husis-macis)

 

 

„Komoly intelligens tanult békéscsabai férfit keresek. képes szeretni kedves odafigyelő.
31 éves fiatal nő vagyok. Még nem volt társas kapcsolatom
én egy hűséges megértő társ lennék.odáig szeretném a párom.”

(Hováig?)

 

„Keresem a másik felem... akivel kiegészítjük, jól érezzük magunkat, a férfi férfi-érett férfi, tele humorral.. a nő nő..”

(Hogy mondod? Ezt most szeretném megérteni.)

 

 

„Egy megérto társat keresek.Van három gyermekem és a világért sem tagadnám le.Én egy kapcsolatban azt adok amit kapok ezt sajnos megtanultam.”

(Hát le ne tagadd már!)

 

„Talán nem ­az vagyok,­ aki akart­am lenni."

(Ez esetben tudok ajánlani egy építő Csernus könyvet.)

 

 

„Platina szőke ,mosolygós ,zöldes kék szemű életvidám csajszi keresi alkalmi fekete bőrű partnerét alkalmi szexre :)”

(Hát te legalább nem szarozol)

 

„Kedves mosolygós őszinte nőnek tartom magam. Szeretek jókat beszélgetni ismerőssel ismeretlennel egyaránt. Általában jellemző rám hogy jó kedvű vagyok és sokat nevetek. mosolyomat kérés nélkül osztogatom mindenfelé"

(Osztogassál)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr386096490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna M. V. 2014.04.29. 21:12:26

baaazzz
néha tényleg meglepő, hol élünk :D

Anna M. V. 2014.04.29. 21:16:25

és valahogy kedvet kaptam:

"Komoly intelligens tanult békéscsabai férfit keresek"

tulajdonképpen én is szeretnék egy komoly! intelligens! tanult! békéscsabait!

nem is látok, úgy röhögünk
süti beállítások módosítása