Csak a hegymászás

 2012.11.28. 15:56

Na rendkívül sportember vagyok (ezt már tudjátok) és hála az égnek Alex is nagyon sportember.

Sőt, ő valójában is az.

Aztmondja nekem tud egy frankó programot.

- Na mondjad!

- Mi lenne ha elmennénk túrázni?

- Túrázni..

(mondanom sem kell, hogy sok sok 12órás meló után másra sem vágysz mint túrázni...)

- Mennyi lenne az a túra?

- Csak 22km-re gondoltunk a srácokkal, laza lesz.

- 22 km...

- Aha, igen annyi. Jó lesz meglátod.

- Nem.

- Mi nem?

- Nem.

- Kevés?

- Sok.

- Ó dehogylesz sok.

- Nem.

- Nem jösz?

- Nem.

Na itt indult el az első NEM a kapcsolatunkban. 

Nagy örömködve aztán eltelt 1 hónap, és az én úriember pasasom úgy döntött, hogy meglep 2 hónapos hófordulónk alkalmából. (hát nem igazán voltam elkapatva a témakörben, szóval örültem mint nyugdíjas az Orbán Viktor levélnek.)

- Van egy kis meglepetésem neked.

- Komolyaaan??

- Igen.

- A 2 hónapunkra elviszlek külföldre..

- úúúúú dejóóóó

(nyakba beleugrás, puszik, meg minden hipercuki dolog)

- Akkor elvihetem a nőcimet egy külföldi hétvégére?

- Elllllllllllllllllllllll (Hogyapicsábane?!!)

- És hová megyünk?

- Örülök, hogy igent mondtál. :) A Tátrára gondoltam. Nagyszerűeket fogunk túrázni.

WTF?!

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr374931866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása