Kanbuli

 2012.04.01. 22:37

Egy nyugodt, átlagos frankó kis nap volt. Megbeszéltem Mesivel hogy összeülünk este meginni egy bambit, nó rizikó, no problémó. Még amúgyis ki akartam pihenni a Prágai út fáradalmait, szóval csak valami egészen lazára vágytam, semmi ereszd el a hajam meg ilyenek.

Amikor jól vagy, a barátnők hiperérzékenységgel rogynak meg percek alatt. Tökéletes példa erre, hogy nagyban lazulgatok itthon és rámír a Judit:

- Nagyon nagyon nagyon rosszul vagyok!!! Találkozzunk!!

Okés, nemgond, van már programom, de szuperhős vagyok..

Egyazon időben rámír a Kinga:

- BE KELL RÚGJAK SÜRGŐSEN! TALÁLKOZZUNK!

...

 

Na most itt szeretném azonnal leszögezni, hogy a barátaim senem alkoholisták, senem lelkibetegek. És énsem vagyok egyiksem. Csupán valamilyen abszolút véletlenből kifolyólag ha valaki depis, inni akar, bulizni, örjöngeni, beleszaladni az éjszakába, vagy órákon át sírni, az mind-mind engem akar. Én nem értem miért... Szóval ellenkezésnek nincs helye, mert JÓ EMBER vagyok, és segítek a rászorulókon... Világbéke stb.. Mentsük meg Vilit, a gorillákat, a pandákat, és a rászoruló pajtásokat!!

Olyan 2 és fél óra alatt sikerül összehangolnom 3 barátnőm óhaját, sóhaját, kívánságát. És ez még a kompromisszumképes verzió..

Hozzá kell tennem egyikük sem ismeri a másikat.. Szóval egészen vicces estének néztünk elébe.

Beülünk a kedvenc krimónkba ezen a szép KEDDI estén. (ki jár kedden inni?!)

Már eleve furcsa hangulatok uralkodnak, soha nem hallott zenék, alvilági arcok.. de erről majd később..

Megérkezik mindenki. Elindul a búfelejtés, valami elképesztő gyorsasággal vásárolják a csajok az alkoholt.. Főleg Kinga.. Ő tényleg nem viccelt azzal a bizonyos "be kell rúgjak azonnal" dologgal. (én nem iszom, vagyis az 1 pohár nemszámít)

Bele is vágnak a lányok az ismerkedésbe. Az egyedüli érdemi téma amit fel tudnék hozni az estéből, amikor mindenki kb 3 mondatban elmesélte búját-baját, meg egy 5 mondatos szösszenetet az életéről.

Kinga meséli hogy hát ő Acupresszúrát meg Anatómiát meg Biorezonanciát meg Kineziológiát meg sok kimondhatatlan nevű dolgot tanul.

Hát ez így gyorsba ki is veri mindenkinél a biztosítékot.

- Ez a kineziológia, ez olyan mint amit Tom Cruise csinál?

- Az scientológia.. (ja oké.. bár a különbség még mindig nincs meg)

Ezek után úgy éreztük komoly témákból ennyi is éppen elég volt, és meglepő gyorsasággal fognak bele a csajok az ivós történetekbe.. Csak kapkodom a fejem, én itt csak kispályás vagyok, ezek a lányok tényleg tudnak valamit...

Van itt fesztiválos sztorizás, hogy ki hogyan és miért rohant neki az üvegfalnak részegen, illetve növesztett unikornis szarvat.. Van toj-toj ban alvós téma.. Meg 4 kézláb hazakúszás..

Komolyan mondom a legaljább talponálló utolsószar mocsokretek kocsmában nem találsz ennyi ultraivós vállalhatatlan történetet. (közben forog ezerrel az agyam, hogy sikerült ilyen bátor barinőket összeverbuválni :)

Közben valami agyatlan, élvezhetetlen dübörgős dárembész meg dubstep szól minden hangfalból, de tényleg az élvezhetetlen kategóriából. A tánctér elsötétítve, középen áll és mered a falra pár leépült drogos. A hely tele lett ilyen legalja arcokkal. Az a kategória, aki nem mer kijönni a fényre, és csak hétköznap mer kimozdulni este. Drogosok, dílerek, kurvák, a világ összes mocska ellepte a helyet.. és őszintén szólva nemigazán éreztem magam biztonságban. Emberszabásúak sehol...

Az egyik asztaltól vagy 2 degenerált elkezd minket hesszelgetni, nézegetni.. Aztán jön a puszi dobálgatás.. száj nyalogatás... és minden olyan, amitől 1 perc alatt lejössz az életedről.

- Átülhetünk hozzátok lányok?

- NEM! - hangzik kórusban..

De a hülyegyerek csak nem nyugszik.. nyalogatja a száját tovább.. Judit előveszi a faszarc énjét, és jól elküldi őket a francba. (itt féltem hogy összejöhet egy frankó fiúk vs lányok bunyó, de aztán megúsztuk)

Ezután kineveztük Juditot a csapat stricijének, aki bevéd minket minden férfinak nevezett lény előtt.

Miután kibeszéltük a piálós sztorikat, jöhettek a CSÖCS-ös történetek. Miszerint:

- ADJÁL MÁR NEKÜNK EGY KIS CSÖCSÖT.

(hát itt kurvára kikerekedett a szemem, merhogy én még mindig józanba toltam)

- KÉNE EGY KIS CSÖCS.

(és igen, keménybe kitárgyaltuk kinek mennyi "csöcs" kell.. Ennél a pontnál nem lihgtos csajos este volt már a miénk, hanem kanbuli..

Pia, és csöcsök.. semmimás.

(Amúgy ne is próbáljátok megérteni.. felesleges.)

Lassan a csapat józanabbik fele kivette az italt Kinga kezéből és úgy döntöttünk lépünk. Mondom én tök éhes vagyok, erre faszán bólogatott mindenki.

Na mondom van a gyrosos SANYI, akinek megigértem ittasan hogy marketingelem a boltot. Menjünk nézzük meg a SANYIT úgyis ódákat zengtem róla, milyen hálás kis teremtés ha betér hozzá egy részeg. Na de a SANYI zárva volt.. Ő a piáló fiatalokra gyúr, és csak hétvégén este üzemel..

Na aztmondja Mesi, van itt valami vén perverz hamburgeres.. (szeretjük ezt a várost.. nagyon izgalmas hely)

Ő is este hamburgerezik, mert a részeg tinilányok szeretik a hamburgert.. meg jól meglehet őket este molesztálni..  Eléggé ki voltam éleződve erre a molesztálós sztorira, miután minden huligán beszólogatott nekünk a krimóban, szóval nagy kiváncsi szemekkel vártam a perverz hamburgerest.

Az utat amúgy végig röhögtük, mert Kinga mást sem hajtott, csak hogy kéne még boroskóla.. szóval ő kérni fog a hamburgeresnél is..

Megérkezünk, köszönünk.

Hát csuklóból a 60-as fószer dob egy kacsintást így 4 irányba egyszerre..

- Mit kérnek a széplányok?

- Egy jó lucskos hamburgert...   (mondom jó kacéran, hogy dögöljél meg, ennyi örömöd legyen - gondolván)

A bácsinak már mocorog a nadrágja, Mesit jól zavarbahozza valami lószar szöveggel.

- Csókolom tessék már jól tele spriccelni majonézzel...

Hiába próbálkozok.. a bácsit nem lehet közekkenteni. Ősprofi, ősperverz, ősudvarló, őskapjabesenki.

Hát így megkaptuk a hamburgereket, Kinga lazán belöki azért:

- Van boroskóla??

Hát nincs.. megvan a válasz, menjünk a francba..

Nekilódultunk hajnalban 4 hamburgerrel a hazaútnak, amikoria félúton kiderül, Kinga a másik irányban lakik...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr184347020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása