LélekFogyókúra

 2015.01.31. 09:24

Újévi fogadalmam évek óta nem volt, mivel statisztikailag 0 az esélye hogy betartanék bármit is. December közepétől viszont elkezdtem lélekben készülni arra, hogy muszáj néhány módosítást benyújtanom magamnak az életemre nézve, akár tetszik akár nem.

Szóval azzal a tudattal zabáltam végig a karácsonyt, hogy gyilkos Újév jön, és igenis össze kell szedjem magam.

Rengeteg apró fogadalmat tettem, és ha hiszitek ha nem, most január utolsó napján elmondhatom, hogy eddig mindent sikerült betartanom. Hozzátenném, hogy a fogadalmaim 1 évre szólnak, szóval semmilyen rövidtávú fogadalmat sem tettem. Szóval 2016. január 1.-ig kötelességem tartani magam az előírtakhoz. Ez első sorban azért jó, mert nem érzi az ember a nyomást, hogy húú már csak egy hónapom van hátra, illetve nem kell semmivel sietni. Ha meg is csuklik az ember itt-ott, látja hogy lehet még menteni a menthetőt hiszen van még idő bőven.

Megfogadtam, hogy mindenhová lépcsőn megyek fel, nem engedek a munkahelyi csalogató liftnek ahol napi ötször közlekedem, és ahol a kultúrális-szociális élet lényege zajlik.

Megfogadtam, hogy ebben az évben nem eszek liszteset és cukrosat. Szóval semmi kenyér, semmi péksüti, semmi tészta, semmi csoki, semmi chips, semmi zacskós leves, semmi dzsuva vagy gyorskaja.

Megfogadtam, hogy gyalog járok munkába. (20 perc oda, 20 perc vissza)

Minden nap Norbi menüt ebédelek, azok közül is csak fehérhús - saláta kombókat választok. (szóval nem dőlök be azért a Norbis tésztának, meg főzeléknek)

Csak kicsi adagokat eszem, bevezettem a tízórait és az uzsonnát is. (az utóbbi legtöbbször azért kimarad)

Vacsorára csak zöldséglevest, tonhal konzervet, vagy salátát eszem.

Az út igazából sokkal könnyebb mint ahogy azt a tapasztalataim eddig mutatták. Sokkal koncentráltabb vagyok, mielőtt ennék gondolkozom, és felírtam a munkahelyi naptáramba nagy betűkkel hogy: "Kussolsz, nem sírsz, csinálod!"

Amikor nagyon elkeseredem, megnézem vékony izmos nők képeit, és olyankor mindig jól elszégyellem magam. (segít, mégha gáz is)

large_5.jpg

Ha pedig tényleg nagyon elszomorodom, bemegyek országunk Norbi boltjába, és veszek nála egy túrórudit, vagy valami aprót amivel meglepem magam. Nagy önsajnálatok idejére engedélyeztem magamnak a Norbi féle péksütit vagy pudingot, de ilyen alkalom nagyon ritkán van.

Megfogadtam ha elérem az 5 kiló mínuszt akkor elkezdek sportolni is, de egyelőre ehhez még nincsen erőm.

A jelenlegi újévi fogadalmaimmal eddig 31 nap alatt 3,40 Kg fogytam. :)

(Valamilyen beteges fanatizmus kezdi felütni a fejét nálam, mivel minden napot azzal kezdek, hogy megmérem magam, szembesülök a tényekkel, és dekára pontosan feljegyzéseket készítek.)

Az örömben persze van boldogtalanság is bőven, endorfin szinte alig van a szervezetemben, a se színe se bűze ételek semmi boldogságot sem adnak.

Sajnos a 2015. évi projekt megkívánja a sok szenvedést, majd megpróbálom idővel a sok elveszett endorfint pótolni. Sok sport, sok szex, sok alkohol, sok barát, és jó lesz.

Addig meg szar.

large_6.jpg 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr797126411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása