Társat keresni 7.

 2014.06.04. 21:29

Nos, hölgyeim azt kell mondjam, hogyha társat akarnak keresni a neten, azt MOST tegyék, mert tele van csupa-csupa kedves fickóval. :) Kemény meló volt retardáltakat találni.

Statisztikám alapján elmondhatjuk: a csajok óriási szarban vannak, míg a pasik megtanultak az elmúlt évek alatt írni és fogalmazni. Szóval hajrá. :)

A kivételek:

"Szeretném... Szeretném látni a mosolyt az arcodon, Tisztán, szelíden úgy, hogy ragyogjon: Szeretném látni a boldog szemeket, Amelyekből más is erőt meríthet. Szeretném hallani a boldog nevetést, Amely mindig őszinte és békés. Hallani, ahogy a jót dicséri szád, S nem az elégedetlenség nehezedik rád. Szeretném érezni, hogy békés a világod, Hogy hiteddel a rosszat leigázod. Felülkerekedsz a súlyos bánaton, Hisz Isten veled van minden utadon. Szeretném tudni, hogy jó döntést hozol, Ha válaszút előtt botladozol. Hitem szikrájából lángot gyújtok neked. Szeretném, akár a könnyeid árán is, Hogy hinni tudj abban, aki felszabadít. Egy kőhajtásnyira van az igaz szeretet, De a követ neked kell a földről felemelned."

(Ezt meguntam az első sor után. Remélem te is.)

 

"Üdvözletem! :))
Fiúcska vagyok, 23 éves.Testalkatom átlagos.Csak egy fiatal srác vagyok aki fiatalítana :) Ha megragadtak a soraim, kérlek, üzenj vissza! Fiúcska"

(Ő még valami perverz szerepjátékhoz jó lehet. Puszi: Lányka)

 

"Üdvözletem! :) Sanyi vagyok, 20 éves.
Foglalkozásom: szakács. Magadtol rájösz hogy mijen vagyok. Ha rokonszenves vagyok neked, kérlek, írj! Sanyi"

(Ó bazdmeg Sanyi, írjál már helyesen.)

 

"szeretnék én is egy ilyen lányal megismerkedni mert komolyan godolnám veled az egészet ha te is akkor lédszi irj puszi"

(Siralomvölgy. Kripta.)

 

"Üdvözletem! Szimpátia ébredt bennem irántad, és szívesen leveleznék veled. Alapvetően ösztönös srác vagyok, nem sokat tétovázok! Várom válaszodat."

(Egy jó kis ösztönös srác.)

 

"Szia! Van veteményeskerted? attila"

(Bevetnéd mi?)

 

"Foglalkozásom: kertész. Kerékpárral rendelkezem. Jelenleg saját lakásban élek. Testalkatom vékony.
Barátkozó típus vagyok,kapcsólatot keresek kalandorok kiméljennek. Amennyiben rokonszenvesnek találsz, légy szíves, írj!"

(Foglak. Mindenképpen.)

 

"Ideális társam: hasonló de aki képes arra hogy a "burkomat" áttörje."

(http://www.port.hu/a_buborek_srac_bubble_boy/pls/w/films.film_page?i_film_id=41426)

 

"Szia! Az értelem vagy az érzelem vezérli a cselekedeteidet?"

(Attól függ mennyit ittam.)

 

"Ikrek:Mivel nem fél az egyedülléttől, nehezen kötelezi el magát. Olyan partnerre vágyik, aki mellett nem csorbul a függetlensége, s aki mellett egy pillanatra sem kell unatkoznia."

(Bika nincs?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr846279156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása