Társat keresni 3.

 2014.04.27. 18:59

Szóóóval:

 

„Olyan pasit keresek aki nem egy rossz köcsög!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

(Ezaz bazmeg, monddmeg!!)

 

„nem dohányzom nem iszom őszinte vagyok”

(ebből vajon mi nem stimmel?)

 

„Ha van időd hosszú levelezésre, írjál. Egyébként nekem nincs sem türelmem, sem időm.”

(Akkor jó.)

 

„Kicsit bohém, időnként pesszimista, és bizonyos esetekben a múló idővel küszködő ember vagyok (szórakozott, olykor bizony rosszkedvű, és sokszor elkések). De őszinte,és egyenes. Szeretnék egy társat, akinek a türelmét a végsőkig kiaknázhatom. :)”

(Tudod mit aknázol te ki..)

 

„Csak komoly kapcsolat érdekel.Nem vagyok kiéhezett nö aki elsö randin fexik.romantika és figyelemre vágyom.”

(fexik. új szó. )

 

„Mindegymijen fiut találok magamhoz csak jol nézen ki”

(Nem is számít más ebben a büdöskurva életben)

 

„Külsőségekben édesanyámra ütöttem, de gondolkodásban inkább édesapámra - anyu aranyköpéseire és apu szőrös hátára gondolva, ezzel a kombóval szerencsésnek mondhatom magam! Mit érdemes tudni rólam? Olyan vagyok, mint egy musztáng, szeretem a szabadságot, és megvadulok, ha be akarnak törni. Gyerekkoromtól kezdve nem szeretem, ha megmondják, mit kell csinálnom, ennek ellenére gond nélkül sikerült szocializálódnom. Nem vagyok cicababa típus, sem túlzottan romantikus, de szeretek NŐ lenni egy FÉRFI mellett. A külső megjelenés az első benyomásnál lényeges, de nálam az egyéniség perdöntő! Macsók, kretének, perverz állatok, agyhalottak, lelki sérültek kíméljenek! Ha elmúltál már 30, de még nem értél el önerőből semmit, és nincsenek is határozott céljaid az életben, akkor nálam ne is kopogtass! Ha a kedves bemutatkozóm után még van kedved megismerni, és netalán levélírásra adod a fejed, kérlek szedd össze a legjobb helyesírásodat, mert a nyelvtan a gyengém! :-)”

(Nekem meg az ilyenek a gyengéim mint te)

 

„Hogy ki vagyok?
A legártatlanabb angyalod... vagy a legkísértőbb démonod... A barátod... vagy az ellenséged...
A szikrázó napsütés, ami beragyogja az életed... vagy a sötét éjszaka amiben örökre elveszel...
A szerelmed, aki mellett minden nap fel akarsz ébredni... vagy a szeretőd, akinek a szíve sosem lesz a Tiéd...
Egy elveszett kislány, akire vigyáznod kell... vagy egy harcos amazon, aki elsöpör Téged...
A pillangók amik a hasadban repkednek... vagy a könnycsepp ami az arcodon lefolyik...
Hogy Neked ki voltam... vagyok... leszek... az csak rajtad áll...”

 

(Vígszínház. Én mondom Vígszínház. Van olyan férfi a földön akinek ez bejön?)

 

„Őszinte egyenes ember nő vagyok én nem hiszek az ilyen bemutatkozó szövegeknek ha szimpatikus vagyok és őszinteséget szeretnél kérlek írj!!!!!!!! Az igazi nőnek csak a szemét nézd, és azt sem kívülről, hanem a lelke felől. Először meg kell érezni a lelkét. Ha a lelke felől nézed, az első réteg a félelem, a múlt és a jelen sebei. Ha ezzel megtanulsz bánni, akkor láthatod a második réteget, a gyengédséget, a cirógatás vágyát. Ha ezt is látod, a harmadik rétegben látod az öröm pajkosságát, a negyedikben a harag villámait, az ötödikben a harmónia vágyát, a hatodikban a gyönyör cirógatását, és a hetedikben azt a szeretetet, ami teljesen a Tied. Minden igazi nő hét fátyoltáncot táncol, és régen elvesztél, ha a fátylat, a keblei halmát, vagy a csípőjét nézed. Csak a szemét nézd, a teljesen ruhátlan lénye, az örömtől hullámzó, vagy fájdalomtól görnyedő teste minden apró titka a szemében van”

(Hányok. Apropó, hogy kell a lelket belülről nézni?)

 

„Humoros vagyok, kedves és őszinte(odamondogatós). Szabadidőnben szeretek kirándulni és moziba menni egy jó filmet megnézni. Kicsit munkamániás vagyok de azért szerethető. A legnagyobb álmom egy hatalmas nagy gardroobszoba tele-ruhával és cipővel.
Ui: Remélem tetszet ez a pársoros reklámszöveg.”

(Kibaszottul tetszett.)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr366093066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása