Társat keresni 8.

 2014.06.08. 12:19

Készen álltok? Lássuk a sármos macsókat!

 

"az vagyok akivé teszel lényegében a többit meg majd privátba!"

(Pókemberré teszlek!)

 

"kedves aranyos nagydarabb ismerjm meg ha szeretnél...."

(Kevés. Nagyon-nagyon kevés.)

 

"szeretnék megismerkedni valakivel aki elfogad úgy ahogy vagyok és megbízhatók benne bármilyen célból mert benne megbízhat bárki szerintem ez a legfontosabb egy kapcsolatban"

(Igen a bizalom fontos. Meg a helyesírás is. Meg a fogalmazás is.)

 

"Hello!ismerkedj meg velem!Vérlak!"

(Vérlaaaak!! Ott lakik a vérmókus.)

 

"23 éves szakács vagyok , tattook szerelmese vagyok nekem is van egy pár , zenét szeretek hallgatni , meg néha sportolni de nem erőségem :) :P"

(Én is szeretek sportolni, csak nem szoktam.)

 

"sziatok szeretnék komoly kapcsit kerese mert egy komoly pasi vagyok."

(A kapcsi szó és a komoly pasi nem kompatibilisek egymással.)

 

"rabszolga tipusu vagyok"

(Istenem köszönöm!)

 

"Egy életvidám srác vagyok, akinek semmi se szab határt. A Természetben, klubjaimban, táncolok egy életen át."

(Densz!)

 

"Az élet döntések sorozata. Van, amikor sokat gondolkozunk, kattogunk. Pedig semmi mást nem kellene tenni, csak élni. Cselekedni. Szeretni. Választani. Élvezni. Jóvátenni. Boldognak lenni.Élni. Antal jó kedvű, Márk vidám és nyílt. Pomázi jó kiállású. van arc könyvem fb."

(A skizofréniaszkizofrénia vagy hasadásos elmezavar olyan kóros mentális állapot, amelyet a mentális folyamatok összeomlása, a gondolatok, érzések és cselekedetek közötti összhang felbomlása, rossz érzelmi alkalmazkodás, érzékcsalódások és téveszmék jellemeznek.)

 

"Az élet megtanított minden jóra de amúgy nyílt vagyok..............!!!!"

(Nem látom az összefüggést.)

 

"Elegáns, frappáns, odaadó, szerető, szeretetreméltó, vicces de amikor kell komoly, kreatív, barkácsolós, örök mozgó táncos típus, salsázós, gondoskodó, önálló, nyugodt, békés, ugyanakkor ha kell pörgős, dinamikus, tervekkel teli, mulatozós, őszinte, nyílt, határozott, szórakoztató, nevetni és enni szerető haspók, mindig pozitív gondolkodással élő, falon is átmegyek típus, megbízható és családcentrikus, romantikus, bulizós, homokos tengerparton nyaralós, gyerekekkel jól kijövő vagyok dióhéjban."

(Ez nagyon sok infó öregem! Azt tudod valójában ki vagy?)

 

"sziasztok keressem parterem félvér vagyok roma illetve magyar barna bőrű sportos testalkatu barna szemü 180 cm magas"

(Ha szolizok az úgy jó?)

 

"Keresem korban hozzám illő konzervatív párom"

(Margaret Thatcher?)

 

"nálam agyon isten olyan mint a fogadj isten szeretnélek imádni de ez csak rajtad mulik"

(Rajtam ne múljon.)

 

"Akarlak, csak Te még nem fogtad fel. Ismerkedem, csak nem veszed észre. Komoly dolgokat akarok, csak behonyod a szemed.Ha meghívlak, akkor nyisdk ki füled, hogy az életeden változtass és jobb legyen, mert egyedül maradsz."

(Igen bazdmeg igen!)

 

"Olyan vagyok mint mindenki más,de mégis valamiben más:)"

(Ezt tökre rátok bízom.)

 

"sziasztok csajok laci vagyok 24 éves szingli aki akar az irjon bátran köszönöm"

(Szívesen. Szív küldi szívnek szeretettel.)

 

"sziasztok......."

(Szia.........)

 

"szeretek szeretni"

(Szuperjó!)

 

"Én!"

(Te.)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr176288234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása