Pösti eső

 2013.02.28. 08:37

Ha azt hitted mindent tudtál a távkapcsolatokról tévedsz. 

A távkapcsolatok alapköve, hogy az együtt töltött kevés időt jól kihasználjátok. Általában ezért is működnek jobban mint a normális kapcsolatok, mert ha együtt vagytok beleadtok apait anyait. Na így van ez velünk is, kivéve ha nem.

Ha találkozunk, sétálunk, túrázunk, együttfőzünk, nagyonszeretünk, várostlátogatunk, hajókázunk, meg bármiakármi.

Csakhogy néha borul a terv, az időjárás közbeszól.

Szakadt az eső 3 napig, szóval kreatívnak kellett lenni. Miután kimerítettük a főzünk/eszünk/filmezünk/szexelünk témakört, ezt megismételtük még 3szor. 

A 3. reggelen már csak behorpadt fejjel bámultunk ki az ablakon, hogy "Hé már megint esik basszameg!"

Meditáltunk 1 órát biztos, bámulva mereven egymás elé, hogy csak csinálni kellene valamit.

Meg is született az ötlet, igyunk egy kis bort.

Nincs is jobb ötlet, mint délben bontani egy üveg bort.


Laza 1 óra alatt filozófusra ittam magam. (nemhiába az a diploma) Rögtön fényt kaptam és a legjobb ötletnek láttam felöltözni és sétálni az esőben.

- Most?

- Igen most.

- De esik!

- Hát éppen ezért.

(ne akard megérteni)

Szóval Alex előguberált egy óriási hodálynagy családi esernyőt, és nekiindultunk a városnak.

Útközben szintén jobb és jobb ötletek jutottak eszembe, mint példuál szedjünk kavicsot a Dunaparton szakadó esőben.

Jól össze is szedtem egy csomó sárosretkes kavicsot, kagylót, és eldobált szarokat. Alex hűen asszisztált hozzá. Minden retkes nyavaját beleszórtunk a zsebünkbe, hátha kellhet még később.

Aztán hazafelé éreztem, hogy több víz van a kabátomban belül, mint odakint, szóval átkapcsoltam idiótapicsa/vergődő részeg rinyapicsa üzemmódba.

- Tartsd már ide azt az esernyőt, hát csupa víz vagyok!

- Csak feletted van esernyő, nézd már meg hogy vizesebb vagyok mint te!

- Add már ide tartom én!

- Dehogy adom, majd én tartom!

- De már elázott a fél oldalam!!

- Nézd meg az én oldalam!

- Szarul tartod!

- Dehogy tartom, ne fogjad már!

- Add ide!

- Nem adom!

- Ne ráncigáld már, feletted van az egész!

- Hát nézdmár meg, hogy feletted van az egész!!

- Jólvan hozzad te!

- Nemkell, ittvan, nesze, vigyed csak ha olyan okos vagy!

- Vigye a halál, kell a francnak!

- De, tessék mondom ittvan vigyed!

- Már úgyis csupa víz vagyok, kurvamindegy.

- Nem mindegy, vigyed.

- Ez kurvanehéz

- Úgy csináld hogy el ne ázzak!

- Menjél már, hát eddig felettem nemvolt esernyő!

- Jó mindegy, ittvan nesze, hozzad, én kiállok alóla.

- Gyere már vissza alá!

- Dehogy megyek, már úgyis jól eláztattál!

- Mindjárt eldobom a francba ezt a szart, hát gyere már vissza!

- lesssszaaarrooom!!

Na így telnek nálunk az esős-ivós-távkapcsolatos hétvégék.

rain1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr515105900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása