Az utolsó harcos

 2012.03.12. 00:12

Már egy hete csevegek egy csávókámmal, semmi különleges. Netes viszonylatban, az ember egészen megszokja az ilyen csevegőpartnereket rövidtávon. Na hát eljött a mérföldkő, mert igy totál kedves, meg aranyos, meg tökömtudja minden lófasz.

Gondoltam így elmesélem, van nekem egy blogom, hátha hozzásegít a világhírnévhez. :)

(majd jól megkedvel.. meg belopódzom a szivébe stb stb ugyebár)

Megmutatom, elolvassa.

És őszintén, minden szeretetével, nagyon szép és különleges dolgot ír nekem.

 

 - "Hát figyelj, az én szememben az ilyen blogot író ember, egy semmirekellő szar, szemét ember! Nincs az ilyennek élete, hogy rohadjon meg!!"

- Öööö ezt én írtam..

- Ja...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr724310734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása