Társat keresni 2.

 2014.04.26. 22:30

Szóval ott hagytuk abba, hogy:

 

„Számomra az őszinteség a legfontosabb, ha ez nincs akkor semmi sincs.”

(Semmi? Biztos vagy benne?)

 

„sziasztok szeretek ismerkedni remélem ti is”

(Hogyapicsábane?)

 

„Határozott,romantikus,jól főző,F1et FcBarcelonát&kokuxos dolgokat szeretem&tetszenek azok a Pauliinek tetkója van-nekem nincs.”

(Jól tippelem, hogy 14 körül lehetsz?)

 

„szeretném az igazit meg találni a másik felem”

(Ezt a mondatot kérlek mégegyszer..)

 

 „Szeretem az állatokat, Szeretem az egyszerűséget. :-)”

(Te az összefüggések mestere vagy!)

 

„SZIASZTOK ANEVAL ÉLEK ÉS A HUGOMAL A NEVEM ÉVA NICS BARÁTOM ÉS ITT AZ IDŐ HOGY LEGYEN BARÁTOM VAN EGY KUGYÁM ANEVE MORGO SZERETEM AROSÁT AVÖRÖSET ÉS A ROMANIKÁT ÉS A ROMANTIKUS FILMET IS SERETEK NYARANI ÉS SZRETÉK ECER FÉRHESZ MENI VAN EGY KERESZT LÁNYOM IS SZRET NE EGY KERSZT APUT”

(Ezt most rátok bízom.)

 

„Nem tartozok a répára való gepárdok közé úgy hogy engem senki ne keressen fel 1 éjszakás légy ott céljából.Ezért szexmániások,pedofil aberáltak,üres fejű én vagyok minden nő álma nekem 1 lány sem mondhat nemet féle ügyeletes szépfiúk és én vagyok a város bikája,a körzet buzogánya féle férfinak csufolt állatok kíméljenek! Minden esetben önmagamat adom imádom a rap zenét, mert egyenes, provokatív durva és szókimondó pont mind én. Magam is írok instrumentalokra saját szöveget.”

(A körzet buzogánya! Ezt ellopom!)

 

 

„Párkapcsolatom laposka, ezért keresek olyan valakit aki fel tudja dobni:)CSAK 1 VALAKIT KERESEK!!!ELVÁROM RÉSZÉRE IS CSAK ÉN LEGYEK A TITKOS FAVORIT!!!Extrém hely kedvelők, sportos, jó humorú,kopasz,kigyúrt pasik előnyben.:):)Képet mindenképp kérek!!”

(Ha laposka akkor jöhet a kopaszka)

 

„Szerbiából települnék át Magyarországra. Baja, Mohács környéki társat keresek, aki segít elindulni az új életemben. Nem anyagi segítségre gondolok, tudok lakást venni magamnak! Egyszerű, öszinte társat keresek. Nem vagyok csúnya, de fényképet csak a személyes találkozón adok.”

(Soha jobbkor)

 

„olyan vagyok mint bárki más de mégis mint senki más!”

(Verset írtál már?)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr16091950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása