A mikrohullámú sütő

 2012.08.15. 21:09

A Kata barátnőm küldött nekem egy cikket a mikró káros hatásairól.

- Köszi Kata édes vagy, de inkább nem nézném meg.

- Én megnézném a helyedben.

- Nézd, én ezt nem merem elolvasni, mert még kihajítom, meg beagykontrolozom és felrobban a fejem a mikrótól. 

- Én nem használok mikrót soha. Van, de inkább megoldom máshogy. 

- Komolyan??

- Igen. Tudod nagyon durva rákos folyamatokat idézhet elő.

- Oké jólvan

- Meg van nagyon sok érdekesség ami miatt én sosem használnék mikrót..

- KATA 

- Nagyon veszélyes hosszú távon..

- JÓ KÖSZI, ELÉG LESZ. 

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr214714528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása