Államvizsga

 2012.06.11. 23:57

Az egész úgy kezdődött mint a szakdoga, csak gázabbul.

A szakdolis fáradalmakat kipihenve hamar visszatért az egótól duzzadó magabiztosságom, miszerint én bármit megtanulok, bármilyen rövid idő alatt.

Egy hét van hátra, meglesz-meglesz.

Már hónapokkal hamarabb összezsákmányoltam a tételeket, valami zseniális felsőbbéves strébertől. (ennek tudatában vártam még a tanulással, ne fárasszam magam feleslegesen.)

Aztán a nagy hajrá kezdetekor kiderült, hogy az összes tétel geciszar.

Fogtam is a fejem, mert totál antiszociális vagyok a csoporttársaim között, így segítségre aligha számíthattam. Szóval volt egy hetem kidolgozni Istentudjahány tételt, közben meg ugye tanulni kell ezerrel. 

Lássuk az államvizsgára készülés menetét:

lazulás

lazulás

mégtöbb lazulás

Pánik

Rohanás

Sírás

Kapd már össze magad te nyomorék! 

Szemkimeredés

Szemkiégés

Retinakárosodás

Intim kapcsolat a tételekkel illetve a monitorral

Nyomtatás

Sírás

Tanulás imitálása

Anya! Ha hozzám szólsz kiugrok az ablakon!

Nyomtatás

Rohanás

Papírgyűrögetés

Ráalvás a dolgokra.

Megemésztése a sokknak

Memorizálás (csakis szar tételeket)

Dögöljön meg mindenki!

Nemtudom

Nemértem

Hol az a papír?

Valaki vegye már fel azt a kurva telefont!

A 7-es tételhez mi kell?

Az 5-öshöz?

És az összes többihez?

Anya húzzál már ki a szobából!

Sírás

Faszér nem kávézok?

Ezt át kell írni..

Meg eztis..

Neoliberális institúcionalizmus?

Nemzetközi kapcsolatok, országgyűlés, kormány, pártrendszer, ideológiák tökömtudja? 

MINDEN SZAR

memorizálása megközelítőleg már jó tételeknek

Neked nincs meg a 2-es?

Hol a faszomba van a 17-es?

Dekurvakéső van..

Dekurva korán van..

Kell egy cigi

Kell mégegy

Hol a papír?

Kell egy sorkihúzó 

Faszomba kifogyott

Rosszat dolgoztam ki..

Gyorskaját, kurvagyorsan

Sírás

Lazitás

Filmezés

Elégek a pokol tüzén

Memorizálása egész jó tételeknek

Jé tudom

fakk, nemtudom

Bazdmeg 50 oldal..

Aludni? kizárt..

Nekem kurvára senkimsincs! pusztuljon el a világ!

Nemtudom. 

Nincs szemem

Inkább 3 zombi apokalipszis mint ez..

Holnap államvizsga!

NEMTUDOK SEMMIT

Mi a faszom ez?

Volt ilyen tétel?

Ne szólj hozzám!

Már reggel van?

Energiaitalt!

Jól nézek ki? Két fejem van?

Csókolom államvizsgázni jöttem!

ó csak nem a 7-es tétel? (hogy a jóbüdös kurv'anyját aki kihúzta a jó tételeket)

Persze tanárúr minden rendben..

Mit is kérdezett?

Tudom, tudom.. egy pillanat.. mindjárt eszembe jut..

Hubazdmeg túlvagyok rajta.

Adjál cigit.

Ha kettes meglesz leborulok a betonra és üvöltök, hogy mostmár elvihetnek az idegenek!

Micsoda?

4-es?..

.....

.....

HOGYHOGY NEM 5-ÖS??!

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr314566579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TopCat 2012.06.12. 14:37:13

tetszik a blogod. írjál már gyakrabban :)
süti beállítások módosítása