Éhségsztrájk

 2012.10.08. 11:50

Hát senkit se lepjen meg, néha egy-egy komolyabb politikai mellélövés fordulat után, néha szoktam írni az illetékeseknek, csak úgy hobbiból. Kifejtem a szakmai véleményem meg hasonlók. Egy két elismerő szó, vagy épp egy kis "azúgy nemlesz jó" kedves Uram bátorító szösszenetet. Mivel ugye eléggé szakmába vágó, én igenis megengedem magamnak azt a luxust, hogy néha kedves politikusainknak jól elmondjam mit és hogyan gondolok. Nem mintha bármelyik illetékes kíváncsi lenne a mezei politológuslány gondolataira. 

Semmiképpen sem szeretnék politikát keverni az én egyetlen drága "fikablogomba", mert politikának itt nincs helye. Itt kötetlenség van, meg szeretet, meg pojénkodás. 

Nadehát most történt valami amit hülye lennék kihagyni. 

Aki nagyjából képben van, az tudja, hogy az exminiszterelnökünk akinek Gyurcsá-val kezdődik és ny-el végződik a neve, jól kiment éhségsztrájkolni.

Nekem az ilyen Greenpeace, bálnamentős, jóügyért éhezős, kiláncolós, fárafelmászós, tiltakozós, élőláncos dolgok a gyengéim. Látok én az ilyen utcáravonulósdiban valami baromi nagy erőt. Ami amúgy szart sem ér de maga az üzenet kinyílvánítása az tetszik. Tudjátok ilyen nagy igazságharcos vagyok, szóval néha belefér örülni, hogy van egy-két bátor vakmerő ember, aki mindegy milyen ügy miatt, de képes kiülni egy térre és égetni magát  és tiltakozni. Én sosem lennék képes ilyesmire elég józanbelátású gyáva ember vagyok, szóval ezeket meghagyom másnak, de azért izgulok értük. :)

Így volt ez az öreg Gyurcsi-exminiszterúrral is. Tudjuk hogy ez marketing, tudjuk hogy ez nem elsősorban a választási regisztrációról szól. Ez arról szól, hogy Gyurcsi-exminiszterelnökúr sok sok embert megnyerjen újra magának. De ezért nem eszik egy hétig, hogy mi lássuk hogy ő mekkora király ember. Na és ami tetszik, az valahol ez.

Tökmindegy miért, de fogja és kimegy, és fasza.

És meg lehet engem kövezni, de szerintem ez tényleg fasza.

Meg azis fasza, hogy végig szánalmaskodja Miskolcon az avast. Had csinálja. Tök emberközeli lesz. Meg vicces. De sokízben kreatívnak tartom én ezt, meg a frankó kis kampánycsapatát, aki jól kitalálja neki, hogy most éppen éhezik, vagy éppen gettókba látogat el.

Szóval sok esélye amúgy nincsen embereket nyerni. Csak így. se. 

Nekem nagyon tetszett ez a kivonulósdi. (felőlem aztán Viktor, meg a VonaGábor is kimehetett volna éhezni akkor is tetszett volna.)

Na, be is regeltem minden oldalra, ez nagyon királyságos lesz, majd jól meghesszelgetem hol tart az éhségsztrájk.

Hát meg kell mondanom jobban lekötött mint az olimpia.

Tetszett a sok napi-nagyi, a zsebbe pogácsát dugdosós panel nyugger, a napi közvetítés, - hogy hogy van Ferkó. Igazán kreatív volt a Kétfarkú Kutyapártos "Nagy zabálás" flashmob, ami ugyan nem valósulhatott meg, szomorkodtam is miatta. pedig a bunkóság határait feszegetve kellően vicces is lehetett volna. De volt nekem egy nagy kedvencem is, az tette fel az i-re a pontot. 

Jöttek a jobbikos tinik, zászlókkal meg egymás kezét jól megfogva. Hunvan az anyád? Pofánbaszlak mennyé' haza. 

Ésss jött a gulyás osztás, a szegény éhező politikusok mellett. Fogták a kis jobbikos tinik és osztogatták ebben a szegény országban a kaját. Nincs is ezzel baj, csak amikor már a jobbikosok kínai túristáknak osztogatták a kaját, akkor úgy döntöttem kb. itt fejezem be a réti-magyar-valóságshow nézését, mert ez már annyira vicces hogy nemvicces. ne etesd már a kínait bazdmeg, ha pont arra esküdtél fel, hogy nem eteted a kínait magyarpénzből. 

Naszóval rendkívül tanulságos pár nap volt. Esküszöm jobban lekötött, mint gyerekkoromban a Disney hétvége.

Visszakanyarodván a lényeghez, írtam én Gyurcs. F. igazságharcos éhezőnek, hogy nekem alapjáraton tetszik most amit csinál, mármint így elviekben az, hogy valamiért valamit. gyakorlatilag a marketing csapatának gratuláltam. Leírtam mit gondolok a brutálszar választási regisztrációról, meg arról, hogy milyen amikor fideszesen értelmezzük a demokráciát. 

Na kapaszkodjál meg, másnapra írt nekem a Gyurcs. F éhező igazságharcos válaszlevelet. Ő az első politikman aki válaszolt, sokatmondó sikergyanús levelemre. 

Tökszépen megköszönte az értékhordozó frenetikus gondolataimat. 

NA EZT MOST MEGFOGTUK BASSZAMEG!

Örültem mint hülyegyerek a mesekönyvnek, mégiscsak az exminiszterelnök méltatott válaszlevéllel.

Ezen felbuzdulván írtam egy überkirály motivációs levelet, csatoltam a nagyszerű önéletrajzomat, és kérlekszépen elküldtem Gyurcs. F. nagykirály válaszlevélíró éhezőnek.

POFA AZ VAN HOZZÁ.

Hát hova küldhetnék jobb helyre önéletrajzot, ha nem exminiszterelnöknek?

Na és kapaszkodjál.. Erre is írt, sőt mi több megköszönte. Hát így ennyi.

Eltelt egy hét. Csöng a telóm.

- Üdvözlöm! Az x.y párt Budapesti irodájából hívom. Megkaptuk a miniszterelnök úrtól az önéletrajzát. Úgy érezzük lenne miről beszélgetnünk, nagyon megnyerő az önéletrajza. Be tudna fáradni hozzánk valamelyik nap?

ENNYI.

(amúgy ne fossá', nem mentem, független vagyok.)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr384822480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása