(+18) Tomi és Én 3

 2012.07.27. 16:06

A Tomi az mindig találkozni akart. Reggel, délben, este, hétközben, hétvégén. 

Énis akartam, csak nem non-stop.

Ő már tudta mit akar, én meg még nem. Nem akartam megint fejest ugrani valami baromságba, ami után kiderül hogy perverz, szatír, elmebeteg, nemnormális, vagy csak simán szexelni akar járás helyett. Mondom én nem sietek sehová, ha valóban érdeklem, randizgassunk. 

Ezt a randiiszonyt is leküzdöttem valahogy, természetesen teaházak nélkül. 

Ment a napi 120 sms, oda-vissza. Egészen sikersztori-gyanús. 

Aztán egy adott pillanatban megelégelte Tomi a randikat, leültetett a házunk melletti padra, és elmondta: nem hajlandó velem többet találkozni.

WTF Tomikám? 

- Nem találkozom veled többet, ha nem jársz velem. Vagy csókolózunk és kézenfogva járunk, vagy vége.

- Figyi Tomi én addig nem fogom meg a kezed, és nem csókolózok, amíg nem vagyok teljesen biztos benne hogy járni akarok veled.

- Jó elégvolt. 

Tomi, feláll. Otthagy. 

Már 120adjára..

Utána kiabálok hogy:

- Figyelj már rám, gyere már vissza, kedvellek, meg akarlak ismerni, csak ne rohanj már ennyire! 

A Tomi persze elhúzott a francba. 

Szerintem valami középkori szűzlánynak gondol, énmeg őt egyre inkább egy türelmetlen fasznak. De segáz, mert még mindig ott tartok, hogy rohangálok utána késő este az utcán.

Aztán másnap, szépen finomba megemlítem neki, megihatnánk mégiscsak valamit. 

Összeszedem magam, látom ahogy lelki szemeim előtt a SzűzMária rábólint a kapcsolatra.

Jó oké, akarom ezt a srácot. 

Aszondja éppen sörözik a haverjával, oda mehetek ha nagyon szeretnék. 

Hát hogyne szeretnék, járjunk már és legyen jó vaze. 

Odamegyek, meg mosolygok, meg leülök, meg veszek bort, meg izgulok, meg fasz se tudja hogy mivan.

Nem néz rám, nem beszél velem. Feszengés, lófaszkodás. Leszarás.

Hazamegy. 

Írok neki smst, hogy gyere már vissza aztán öleljé má' meg és jólesz. 

Válasz sms:

"Már nem kívánlak. Biztos a kevés alkohol." 

Hogyajókurvaéletbasszameghátkivagytebunkóparaszt! Mit akartál eddig tőlem te csimpánz?

Na kb. ilyen érzésekkel köszöntem el a Tomitól lélekben. Esküszöm még 3-4 könnycseppet is hullattam, és újra levontam a nagy konklúziót: A randizás az nem megy, Tomi viszont igen. Nem minden arany ami fénylik, meg hasonló közhelyek. 

de aztán...

Folyt. köv ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://namajdmost.blog.hu/api/trackback/id/tr824682136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása